Gå til innhold

Fjerne flekk og missfarging fra sko.


Anbefalte innlegg

Jeg ble prakket på noen såkalte seilersko, selv om jeg aldri har vært ute å seilet var det vist noe jeg bare måtte ha.

Så, i mangel på seilbåt gikk jeg ut i hagen og startet å hugge noen trær, får å etterhvert begynne å bygge en.

Ettersom dette var seilbåt-relatert tenkte jeg at mine splitter nye, overprisede og heller upraktiske sko passet perfekt til formålet. Skoene var ikke helt enig.

 

Fikk en flekk på skoen, tenkte jeg skulle raskt skylle den av, men det gikk ikke, så jeg brukte litt salo, det gikk heller ikke, men skinnet rundt ble missfarget i stedet.

Dette er semsket, brunt skinn, hvordan fjerne missfargingen og helst fjerne flekken også?

Noen som har erfaring med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor får jeg tak i det?

Jeg brukte en vanlig børste litt også, ser ut som at området som er missfarget trekker til seg mer vann lettere enn området rundt. Usikker på hva dette betyr, men det er mer enn bare fargen som er feil der ser det ut til.

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Trodde de stort sett solgte sko jeg :hmm:

Tenkte type spesial-butikk for skinn eller skomaker eller noe slikt, ingen av delene er rundt her så vidt jeg vet.

Får stikke til en skobutikk å høre om de har noe slikt, kjøpte skoene i en kles-butikk, så jeg tror ikke jeg får så mye hjelp der.

 

Usikker på om det er noen respektable skobutikker rundt her, når jeg skal ha sko pleier jeg virre rundt til jeg kommer innom en butikk som har sko som ser ok ut. Blir stort sett svarte skinn-sko so holder maks ett halvt år. :p

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...