aklla Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 Jeg ble prakket på noen såkalte seilersko, selv om jeg aldri har vært ute å seilet var det vist noe jeg bare måtte ha. Så, i mangel på seilbåt gikk jeg ut i hagen og startet å hugge noen trær, får å etterhvert begynne å bygge en. Ettersom dette var seilbåt-relatert tenkte jeg at mine splitter nye, overprisede og heller upraktiske sko passet perfekt til formålet. Skoene var ikke helt enig. Fikk en flekk på skoen, tenkte jeg skulle raskt skylle den av, men det gikk ikke, så jeg brukte litt salo, det gikk heller ikke, men skinnet rundt ble missfarget i stedet. Dette er semsket, brunt skinn, hvordan fjerne missfargingen og helst fjerne flekken også? Noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 La skoene tørke til de er knusktørr og sett i gang med en børste for semsket skinn. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Hvor får jeg tak i det? Jeg brukte en vanlig børste litt også, ser ut som at området som er missfarget trekker til seg mer vann lettere enn området rundt. Usikker på hva dette betyr, men det er mer enn bare fargen som er feil der ser det ut til. Endret 18. april 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
kynne Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 http://www.hangerproject.com/closet/how-to-clean-suede-shoes/ De vil uansett ikke se ut som om de er helt nye, men jeg synes det er greit at semsket ser litt brukt ut. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Hvor får jeg tak i det? Tipper skobutikkene selger utstyr til sko.. Går du til en respektabel skoforhandler, så får du nok gode tips til hvordan man rengjør skoene. Endret 18. april 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Trodde de stort sett solgte sko jeg Tenkte type spesial-butikk for skinn eller skomaker eller noe slikt, ingen av delene er rundt her så vidt jeg vet. Får stikke til en skobutikk å høre om de har noe slikt, kjøpte skoene i en kles-butikk, så jeg tror ikke jeg får så mye hjelp der. Usikker på om det er noen respektable skobutikker rundt her, når jeg skal ha sko pleier jeg virre rundt til jeg kommer innom en butikk som har sko som ser ok ut. Blir stort sett svarte skinn-sko so holder maks ett halvt år. Endret 18. april 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. april 2012 Rapporter Del Skrevet 19. april 2012 Alle skobutikker har semsketbørster, selv DNA. Og hvordan i alle dager klarer du å bare holde svarte skinnsko i et halvt år? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. april 2012 Rapporter Del Skrevet 21. april 2012 Bruk flere dager etter hverandre + uten bruk skotrær = rundt et halvt år. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2012 Jeg er gutt, tror ikke jeg trenger mer grunn for at de holder i 6 mnd Ikke lenge siden jeg lærte at jeg burde impregnere skoene mine, det sier vel det meste... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. april 2012 Rapporter Del Skrevet 22. april 2012 Jeg er også gutt, og klarer helt uproblematisk å ta vare på skotøy i flere år. Det høres litt ut som skoene dine ikke helt er tilpasset aktiviteter du finner på å bruke dem på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå