TST Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Helt nytt og lovende snikmorderspill fra Arkane Studios. Se filmen nå Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 WOW, så sinnsykt fe, åja... Bethesda... Det så faktisk litt kult ut, og så blei det litt sånn romertiden + roboter O.o Og instant-killer er jo Bethesda. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 siste sprell fra bethesda... saksøking av fanarts.. snakk om å skyte seg selv i leggen.. http://www.vg247.com/2012/04/18/fallout-fanart-site-threatened-with-lawsuit/ og den saksøkt er norsk by the way.... Lenke til kommentar
Noose Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 WOW, så sinnsykt fe, åja... Bethesda...Det så faktisk litt kult ut, og så blei det litt sånn romertiden + roboter O.o Og instant-killer er jo Bethesda. ROMERTIDEN? Hææææ? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Romertiden, fikk hvertfall følelse av at det meste var satt til litt da. Hjelmene og rustningene deres lignet litt på romerrikets, og det var en krysning av gamle dager + nyere dager. Du ser det er brostein + spor for de vognene å kjøre. Han duden som satt inne i vognen så ut som en viktig person, Cæsar eller et medlem i senatet. Men det er godt mulig jeg tar feil, jeg bare syntes det lignet litt, jeg fikk hvertfall følelsen av det Lenke til kommentar
Lange Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det er ikke Bethesda som lager dette. Det er folka som lagde det mindre kjente RPG spillet Arx Fatalis og det mer kjente Dark Messiah of Might and Magic. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Åhh, herregud.. Dette så jo dritkult ut! Noe i retning av Thief inspirert som Argoniel snakker om, spør du meg.. 1 Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Så det her er et slags open-world "leiemorder" spill i et badass steampunk univers? Ja takk. 2 Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Postet jo dette på Facebook til dere for 20 timer siden. Hvor er credsa?! Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Har sett fram til dette spillet lenge! Orginal setting og kreativt gameplay. Skader ikke at Harvey Smith står bak (En av folka bak System Shock, Thief 3 og Deus Ex 1&2.) Endret 18. april 2012 av hitman47 2 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Postet jo dette på Facebook til dere for 20 timer siden. Hvor er credsa?! posta det på facebook i går... snakk om sene folk Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Lovende. Det ser kanskje litt sånn "blanding av alt mulig rart" ut, men forhåpentligvis klarer spillet å skape en egen greie som funker. Spilte mye Dark Messiah, så artig å se noe fra Arkane igjen. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 første jeg tenkte var egentlig; blanding an Assassins Creed og Steampunk? Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Fikk frysninger. Enten blir det tidenes beste eller tidenes skuffelse. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Vel, kan takke industrien for at jeg får en følelse av Dead Island når jeg ser dette. Kul trailer, men spillet byr på meget lite. Får vente å se. Ingenting annet å gjøre. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Romertiden, fikk hvertfall følelse av at det meste var satt til litt da. Hjelmene og rustningene deres lignet litt på romerrikets, og det var en krysning av gamle dager + nyere dager. Du ser det er brostein + spor for de vognene å kjøre. Han duden som satt inne i vognen så ut som en viktig person, Cæsar eller et medlem i senatet.Men det er godt mulig jeg tar feil, jeg bare syntes det lignet litt, jeg fikk hvertfall følelsen av det Er nok The Victorian Age (1837-1901) utviklerne har siktet på. Kan med nesten 100% sikkerhet si de draktene du synes ser romerske ut, er basert på det britiske politiets uniformer fra denne perioden . Denne type blanding av gammledager og nyere tid som du sier, blir kalt steam punk i litteratur og spill. Kule greier, gleder meg stort 1 Lenke til kommentar
Tullkongen Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Konseptet virker lovenden. Spent på om de klarer å følge opp med gameplay Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 håhåhå...steampunk! Delicious! Og så med skeletor-tryne, dette ser fett ut! ;D Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 WOW, så sinnsykt fe, åja... Bethesda...Det så faktisk litt kult ut, og så blei det litt sånn romertiden + roboter O.o Og instant-killer er jo Bethesda. Bethesda er bare utgiveren, Arkane som utvikler den, samme folk som laga Arx Fatalis (gammelt, men sinnsykt bra spill) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå