MaxPain Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Det var den linken jeg leita etter ja 0gnom Syntes ikke de der var så spesielle etter å ha sett PoeticTec sine for ett par år siden. Poetic sine ser jo sinsykt mye mer komfortable ut og! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Må jo nesten få veiledning i hvordan man skal klare å sette seg ned i det virvaret av en stol... Ikke noe jeg ville prøvet å sitte i i ruset tilstand, da ville jeg blir sittende Lenke til kommentar
csteinsv Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Pce Norge leverer i disse dager de første enheter i Skandinavia. Multimediamessen i Bergen er avlyst så vi kommer ikke til å stilleut der. Se forøvrig www.mypcenorge.com Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Er det ikke an vanlig regel på LAN at man kan få lov til å ta med seg stolen sin? Tenk å komme med den der på et LAN der de beregner 1 meter bredde per pers Lenke til kommentar
csteinsv Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 De er 86.4 cm bred. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 gadd ikke å lese specs, for den så så mye større ut, men når jeg tenker meg om, så er det ikke sikkert an man har så veeeeeldig mye plass til raden bakover, heller... Lenke til kommentar
csteinsv Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Målene er ca, kommer litt ann på utstyr. høyde 176cm bredde: 86cm lengde: 170cm Tror største ulempen til LAN bruk er vekten, ca 70 kilo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå