Howard Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Nytt perspektiv for PC-arbeidsmiljøer PCE Norge vil om kort tid lansere det som kan kategoriseres som en "cyber-stol". Kan dette bli en revolusjon innen IT-arbeidsmiljøer? Les saken her. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ser litt digg ut. Men man vil vel føle seg litt "innestengt". Ser for meg et kontorlandskap med fullt av sånne. De er jo sikkert litt plassbesparende da! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Følger det med 4 punkts sikkerhetsbelter :smile: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 rallysete men ingen plass og plasere rattet *skuffet* hadde nok fått noen rare blikk uansett hvis man satt i en slik kunne dog tenkt med en slik selv hvis jeg hadde hatt en plass og plassere den :smile: Lenke til kommentar
redface Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 vel.... Så jo rimelig digg ut, men er egentlig ikke en ting jeg ville satt ut i stua. Syns den ser litt ræva ut designmessig jeg Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 den mangler rattet jo ffs! blir jo HELT feil det Lenke til kommentar
pertm Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Stillig, men dyrt. Det eneste som mangler er at stolen kan bevge seg, da blir det en simulator. Lenke til kommentar
diss Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hvor skal man sette colaen da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hvor skal man sette colaen da? Meget, MEGET godt poeng Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Fett sak, får se om sjefen min har lyst til å bruke penger på en slik Det er et klart minus på den svindyre stolen at det ikke er et brett til å legge mat på og holder til drikke.... Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Skulle likt å prøvekjøre en av de der Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 så kul ut da men så ut som dårlig støtte til handledda... liker å ha tastaturet lang inne på et bord så jeg kan vile hendene Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Det så ikke akkurat ut som noe som skal revolusjonere markede IMO. Tenk deg en arbeidsplass som har en 20-30 IT-ansatte og alle skulle sitte i en sånn der? Nei, takke meg til et bord og stol. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Passer sikkert utmerket til bilspill Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 JEESUZ! Ville ikke satt meg i de torturredskapene der om det smalt. De kunne ikke fått de til å se litt mindre ut som en opphypet tannlegestol eller noe? Hvis noen noensinne ser meg i en sånn en, bortsett fra å teste, skyt meg! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Dette er da strengt tatt ikke noen nyhet? Er jo evig lenge siden vi første gang leste og så bilder av disse stolene Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Dette er da strengt tatt ikke noen nyhet? Er jo evig lenge siden vi første gang leste og så bilder av disse stolene Enig her, skrev selv en nyhet om disse stolene på en annen nyhets side for mange måneder siden Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Og det finnes da værre arbeidsstasjoner å oppdrive, sjekk denne Nå prater vi ja!! Slike som kun det amerianske forsvaret har råd til å skaffe seg.... Lenke til kommentar
knatten Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hvor skal man sette colaen da? Det er et klart minus på den svindyre stolen at det ikke er et brett til å legge mat på og holder til drikke.... Du kan bestille den med bord også: http://www.mypce.com/prod_360.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå