powersound Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Lurer litt på hva disse går for på brukten. Har sett av Lian li har en relativ høy bruktverdi i forhold til andre merker. Vurderer om jeg skal selge dem med eller uten innmat. Takker for alle meninger her. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Akkurat Lian li og bruktpriser kjenner jeg ikke til, men hvorvidt de bør selges med eller uten innmat kommer an på hva slags innmat, og hvilken pris du ser for deg. Hva sitter i de? -Deluze Lenke til kommentar
powersound Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Jeg har egentli ikke peiling på hva jeg kan ta for dem så derfor jeg slengte ut denne tråden. Jeg har litt av hvert liggendes, komplett maskin med I5 2500K, så har jeg vel noen med socket 775 som jeg kan slenge sammen... har litt av hvert liggandes. Kan også bygges med vannkjøling om ev. kjøper ønsker det. Men priser på slikt er jeg veldig dårlig på, dessverre Lenke til kommentar
powersound Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Har også et rampage hovedkort med en I7 950 liggendes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå