Gå til innhold

Tropico 4 problemer med export.

Anbefalte innlegg

Sliter stort med at exporten går tregt. Varene blir bare værende på lager i fabrikkene, og der forblir det til det en sjelden gang blir transportert til havnen.

Jeg har flere havner, har nok av råstoffer, garasjer og arbeider som forflytter varene, men de ender altfor sjeldent opp i havnen så båtene kan ta det med seg.

Noen tips her? Vil ha en jevnere strøm med export og dermed bedre pengeflyt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ingen kø nede med fabrikkene. Oppe i selve byen er der nok av kø, så synes en oppgradering utav veiene burde vært mulig. 4 felts motorvei.

Jeg har en drøss med teamsters bygninger, og alle har ansatte. Har satt garasje og teamsters ved hver dock, og hver dock har fire fabrikker de skal forsyne og hente ting i fra.

Et annet problem er at jeg klarer ikke få flere til å flytte til øyen min. Har valgt open på imigrasjon, lønn er bra jevnt over og har 78% happines og mer enn nok hus. Så noe må det være siden ikke der kommer flere til øyen min.

Lenke til kommentar

Tror de arbeider bedre hvis de får nok mat. Tror også det vil hjelpe hvis du har flere sykehus/legevakt.

Måten du styrer på spiller vell også en stor rolle på hvor mye penger du tjener. Da jeg hadde ett kommunistregime, der alle fikk bo gratis og billig sykehus, tjente jeg mye mer enn da jeg hadde et militærregime, der de måtte betale høye renter for å få bo i en blokk. Hadde heller ikke mange av dem, og de fleste bodde i shacks. Da tjente jeg ikke særlig mye :p

Beklager at det ble litt dårlig skrevet. Har litt dårlig tid.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen som bor i shacks, alle bor i skikkelige hus. Mat er der god tilgang på, så ikke noe problem der.

Eneste problemet er at jeg ikke får transpotert varene i fra fabrikken til havnen. Jeg har over 1000 på output storage på alle fabrikkene mine, dermed stopper de å produsere fordi lageret er fullt.

Lenke til kommentar

Hvert femte hus som bygges er garasjer.

Jeg har vel ca 15 Teamsters office, så der er ikke problemet.

Har forresten ingen farmer, alt fabrikkene får er i fra import. Er ikke noe problem den veien, alle fabrikker får det de skal ha og har massevis på input storage. Problemet er at det ikke minsker fra output storage før etter flere år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...