karesvik Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hva er erfaringen med Tele2 ADSL der ute. Selv har jeg tegnet avtale med Tele2, men fikk feil på utstyret (splitter eller modem). De lovet å sende nytt utstyr. Det har jeg fått bekreftet både på telefon og mail opptil flere ganger. Det forunderlige er at det aldri kommer noe nytt utstyr. Siste gang jeg ringte skylder de på Telenor. M.a.o. ser det ut som at Telenor er eier av utstyret. Da blir det jo ganske komplisert. Har noen erfart noe lignende med ADSL utstyret fra Tele2? For min egen del er jeg meget lite tilfreds med den servisen Tele 2 har vist. Det er nå gått over to måneder uten at Tele2 har klart å ordne opp. Lenke til kommentar
BirTh Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg håper du får gratis installasjon og at du ikke har betalt noe disse 2 månedene? Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 bæsj er 50% bakterier - Hva er resten da ? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 bæsj er 50% bakterier - Hva er resten da ? Vann? Parasitter? Spørs sikkert hvor du bor... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Min erfaring med Tele2 etter og ha vært kunde i 2mnd nå er bare positiv. Ringer du kundeservice så slipper du og sitte i lang kø som du må hos andre opratører. Tele2 svarer som regel innen 3-5 min. Har hatt en veldig stabil linje, ikke nedetid og en veldig bra ping. Ja, det er nok Telenor som eier utstyret.. Lenke til kommentar
CD Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hva er erfaringen med Tele2 ADSL der ute.Selv har jeg tegnet avtale med Tele2, men fikk feil på utstyret (splitter eller modem). De lovet å sende nytt utstyr. Det har jeg fått bekreftet både på telefon og mail opptil flere ganger. Det forunderlige er at det aldri kommer noe nytt utstyr. Siste gang jeg ringte skylder de på Telenor. M.a.o. ser det ut som at Telenor er eier av utstyret. Da blir det jo ganske komplisert. Har noen erfart noe lignende med ADSL utstyret fra Tele2? For min egen del er jeg meget lite tilfreds med den servisen Tele 2 har vist. Det er nå gått over to måneder uten at Tele2 har klart å ordne opp. Tele2 bruker Telenor sitt nett og Bravida står vel for installasjon for Tele2 også så det forundrer meg ikke om Telenor faktisk er eier av alt helt fram til modemet iallefall. De eier jo Telenettet. Kan ikke svare for Tele2 men Telenor har iallefall vært imøtekommende ved feil og sen levering. Ikke betalte jeg installasjon og 2 månder fri bruk på grunn av at de var 3 dager sen med å koble meg til og lav hastighet i en 14 dagers periode Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Til nå er min erfaring dårlig... Les her Fortsatt ikke fått noen montør... :-? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Tele2 bruker Telenor sitt nett og Bravida står vel for installasjon Nå er det lenge sidenn det bare var Bravida som installerte for Telenor. Du har også Sønnico,Flextronics og Tel-nett Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 For å sitere advarselen som tikka inn; "Folk bør holde seg til topic og ikke prate om drit." Lenke til kommentar
Khestrayu Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg er også veldig fornøyd med servicen jeg har fått hos Tele2. 1024 linje som de 2 siste månedene har ligget på ca 1100...testet mot dslreports Lenke til kommentar
DaDiABLO Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg har selv hatt Tele2 i snart 2 måneder, og alt har vært perfekt fra jeg fikk det. Har alltid fått høyere speed enn det jeg skal ha på ITavisens speedtest osv. Når det gjelder kundeservice, har jeg de samme ordene å si om det Lenke til kommentar
fantomsen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 jeg har så godt som ingen gode erfaringer med tele2. det gikk seks uker fra jeg ble frakobla telenor til jeg fikk kontakt med tele2. dette skulle selvsagt ha skjedd samme dagen. og hastigheten er mildt sagt rævva! er sjelden over 400kbit på speedometeret til itavisen og dslreport er MYE verre. der ligger jeg på ca dobbel isdn hastighet. har klaget mange ganger og gjort som jeg har fått beskjed om men ingenting skjer. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 jeg har så godt som ingen gode erfaringer med tele2.det gikk seks uker fra jeg ble frakobla telenor til jeg fikk kontakt med tele2. dette skulle selvsagt ha skjedd samme dagen. og hastigheten er mildt sagt rævva! er sjelden over 400kbit på speedometeret til itavisen og dslreport er MYE verre. der ligger jeg på ca dobbel isdn hastighet. har klaget mange ganger og gjort som jeg har fått beskjed om men ingenting skjer. Så hvorfor fortsetter du i og med Tele2 ikke har bindingstid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå