Gå til innhold

[Løst] Innholdsfortegnelse hvor jeg bruker komma for å skille overskriftene

Anbefalte innlegg

Jeg har nå laget meg et worddokument hvor jeg har 4 forskjellige nivåer på overskriftene.

Og jeg ønsker egentlig å følge klassisk måte å stille opp overskriftene på under innholdsfortegnelsen, utenom overskriftene på nivå 4. De ønsker jeg skilt med et komma. Det vil si noe slikt:

Overskrift 1 ...................................................................................1

Overskrift 2 ...............................................................................1

Overskrift 3 ........................................................................1

Overskrift 4.1, Overkskrift 4.2,Overskrift 4.3.................................1

Er dette mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå laget meg et worddokument hvor jeg har 4 forskjellige nivåer på overskriftene.

Og jeg ønsker egentlig å følge klassisk måte å stille opp overskriftene på under innholdsfortegnelsen, utenom overskriftene på nivå 4. De ønsker jeg skilt med et komma. Det vil si noe slikt:

Overskrift 1 ...................................................................................1

Overskrift 2 ...............................................................................1

Overskrift 3 ........................................................................1

Overskrift 4.1, Overkskrift 4.2,Overskrift 4.3.................................1

Er dette mulig?

Hvis du bruker automatisk innholdsfortegnelse tror jeg ikke det går uten at du gjør det manuelt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...