Super_Glue Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Har kr 25.000,- som jeg skal bruke på bil. Har sett to ok biler som kunne vært aktuelle. Dette er Vectra Opel Vectra 1.8.CD og en Mercedes-Benz C-Klasse C 180 T. Begge to er en 1999. Utvendig har begge litt småbulker, men ser ok ut i lakken. Her er litt info om bilene: ________________________________Mercedes_____vs______Opel Automatgir________________________Ja___________________Ja KM______________________________155 000____________205 000 Klima____________________________ Ja___________________Ja Eiere____________________________ 1___________________ 2 Effekt ___________________________122 hk_______________116 hk Airbags__________________________ 4___________________ 4 Hengerfeste______________________ Avtagbart____________Fast Lasteholdere/skistativ____________________________________Ja Lettmet. felg sommer ___________________________________ Ja Lettmet. felg vinter____________________________________ Ja Helårsdekk _________________________Ja Metallic lakk_________________________Ja_________________ Ja Takrails___________________________ Ja_________________Ja Air Condition_________________________Ja_________________Ja Bagasjeromstrekk_____________________ Ja_________________+ Elektriske speil_______________________ +__________________+ El.vinduer _________________________ +__________________+ Farget glass__________________________ +_________________ + Kjørecomputer________________________ - _________________+ Midtarmlene _________________________ +_________________ + Radio/CD ___________________________ +__________________ + Sentrallås ___________________________ +__________________ + Servostyring_________________________ +__________________ + ABS-bremser_________________________ +__________________ + Startsperre _________________________ ?___________________+ Eu -godkjent til ____________________ mars 2014_________ mars 2014 Store rep/skiftet___________________________________ Overhalt topp ___________________________________Ny vannpumpe Drivstoff _______________________Bensin___________Bensin Heller litt mot Mercedesen, men har hørt mye negativt om brukte Mercedeser - Så hjelp meg å velge! Håper dette ikke ble for rotete! Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg tror jeg hadde gått for Mercedes.. Hørt at de kan gå ihvertfall opp til 500.000.. Men det spørs jo hvordan eieren har behandlet bilen.. Du burde be h*n om å sende deg NAF-test av bilen. Lenke til kommentar
Super_Glue Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Blir nok Opelen, da Mercedesen så ut som en russisk tråler - full av rust Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Blir nok Opelen, da Mercedesen så ut som en russisk tråler - full av rust Haha, bedre det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå