Anon123 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) For og bare vise et eksempel så bruker jeg spotify... hvordan kan jeg lagre spotify på E:) drive ? Bilde 1: laster ned spotify bilde 2 Legger INSTALASJONS fila på E-drive bilde 3 (lol) Den lagret seg der Bilde 4: kjørte setup fra E:) bilde 5: instalerer Bilde 6 Ferdig lasta ned... og den la seg på c:) Hvodan får jeg den på f******gs E:) Endret 17. april 2012 av xtr3zz Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det er fordi variabelen %programfiles% er satt til c-disken, om du vil endre det så vil alle nye programmer som har automatisk installasjon lik spotify lagres på e-disken, dette er noe som ikke anbefales og krever å endre på registret. Spotifyprogrammet tar ikke mye plass men mellomlagringen gjør det, denne filplasseringen kan du endre i spotify direkte. Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Det er fordi variabelen %programfiles% er satt til c-disken, om du vil endre det så vil alle nye programmer som har automatisk installasjon lik spotify lagres på e-disken, dette er noe som ikke anbefales og krever å endre på registret. Spotifyprogrammet tar ikke mye plass men mellomlagringen gjør det, denne filplasseringen kan du endre i spotify direkte. jojo, spotify tar ikke mye plass! det er ikke det.. men i nermeste fremtid så kommer jeg til og kjøpe ssd og da vil jeg bare ha windows og google chrome på den.. og alt det andre pisset på hddene Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 hvordan endrer man %programfiles% til e? og hvorfor anbefales ikke dette ? blir alle programmene jeg har på Programfiles flytta over til E da? irriterenes at du ikka kan velge selv Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE\ Microsoft\ Windows\ CurrentVersion Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå