Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betatt av en jente, men får ikke ordentlig kontakt siden hun er så sjenert.

Anbefalte innlegg

Okei, jeg har møtt en jente som jeg har begynt å intressere meg for, hun er veldig hyggelig, jordnær, snill og utrolig pen. Vi møttes første gang på en fest, og det ble litt kyssing og slikt, men vi var ganske fulle så vet ikke helt om det betydde noe.

Jeg er egentlig en ganske utadvent person, jeg liker å snakke mye og har ikke noe problemer med å komme i kontakt med nye mennesker, men når det gjelder det å flørte eller sjekke opp en jente er jeg ganske dårlig, med mindre det allerede er interesse og insiativ fra jentas side. Denne jenta har jeg også da blitt litt betatt av og jeg kjenner litt sommerfugler i magen når jeg tenker på henne, og det gjør jo ikke akkurat saken lettere. Hadde det vært en jente jeg ikke hadde vært så intressert i hadde jeg jo ikke hatt noe å tape og ville derfor ikke hatt noe problem med å ta kontakt.

Uansett, det som er problemet med denne jenten er at hun er veldig sjenert, jeg hørte ikke noe fra henne etter festen, vi utvekslet jo ikke nummer eller noe så kanskje ikke så rart, så jeg tenkte jo at jeg måtte ta litt insiativ. Jeg pratet litt med henne på facebook, spurte hvordan det gikk osv, men siden jeg vil jo egentlig bli kjent med henne i virkeligheten så vil jeg jo ikke kun ha kontakt over nettet så jeg inviterte hun med på en biltur sammen med en venn av meg og en venninne av henne. Jeg innser kanskje at det kanskje ikke var det lureste og invitere henne med på iom at jeg ville bli bedre kjent med henne, ble mye til at hun pratet mest med venninnen. Og jeg var jo egentlig ikke noe bedre selv, men jeg klarer liksom ikke å få noe personlig kontakt med henne, når vi er 4 stk sammen. Jeg fikk henne jo til å le endel og sånn, men jaa..

Så jeg sitter å funderer på hva jeg bør gjøre videre. Jeg kan jo prøve å bli bedre kjent med henne over facebook, men føler ikke at det er noe god ide, eller om jeg bare skal vente til vi møtes igjen tilfeldig neste gang, kanskje i forbindelse med alkohol og kanskje få pratet litt ordentlig med hun da. Eller om jeg skal invitere hun aleine med på kino, cafè elns? Jeg tenker bare at det fort kan bli litt kleint, og at det hadde vært bedre å blitt litt kjent først, slik at vi kan slappe av mer og praten går lettere.

Igjen så er jeg usikker på om det er det at hun er sjenert eller om hun rett og slett er uintressert? Selv om jeg føler på meg at hun liker meg litt. For hun har jo ikke tatt noe kontakt med meg, har ikke tatt så mye kontakt jeg heller med unntak da jeg inviterte hun med på det greiene, men er ikke sikkert hun tolket det som interesse fra min side...

Anonym poster: be7a24a931cead0d3f45bd5355d5a3e8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er egentlig en ganske utadvent person, jeg liker å snakke mye og har ikke noe problemer med å komme i kontakt med nye mennesker,

Et råd fra en som prater for mye: Ikke vær helt loco og prøv å push på henne til å snakke. Det er visst det værste disse sjenerte vet :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kan være sjenert overfor nye mennesker, og opplever at det er mye lettere å prate med noen på tomannshånd enn hvis man er flere. Så jeg ville bedt henne med ut alene, og kanskje gjøre noe hvor dere ikke bare sitter i ro og derfor blir nødt til å prate hele tiden. Finn på noe aktivt, gå en tur, bowling eller noe slikt..Kino er kleint, og man får ikke mulighet til å snakke.

Lenke til kommentar

Her er det snakk om noen hun kjenner godt også da, altså bare meg og en til hun ikke kjente fra før. Men synes egentlig hun virker ganske uintressert, hun har ikke tatt noe kontakt med meg whatsoever. De gangene vi har møttes har vi ikke pratet noe særlig. Ikke det at jeg er så mye bedre, men jeg har ihvertfall snakket litt med henne, prøvd å involvere henne i samtaler, bedt henne med på ting.

Alikevel klarer jeg ikke få henne ut av hode etter at vi rotet én kveld.. Anonym poster: be7a24a931cead0d3f45bd5355d5a3e8

Lenke til kommentar

Det her er skremmende likt det jeg har opplevd. Du sier at hun virker sjenert? Er hun veldig pen?

Er du så ekstremt tiltrekkende at hun tror hun ikke er god nok?

Vet du om hun har hatt noe forhold tidligere? Erfaringer. Hvis det er første gang er det jo på en måte forståelig, men etter hva du beskriver virker hun ikke som en "nybegynner"..?

Lenke til kommentar

Hun er ganske pen ja, hun er ikke perfekt, men godt over middels utseende. Jeg tviler på at jeg er så ekstremt tiltrekkende, selv om jeg får høre endel komplimenter av og til om at jeg ser bra ut. Tviler på at hun mener hun ikke er god nok siden det var jeg som ga utrykk for at jeg ikke var bra nok første kvelden, hun avviste riktignok det, men var kanskje ikke akkurat det smarteste kortet jeg kunne spilt da..

Og ja hun har hatt forhold tidligere, men vet ikke noe særlig om disse/det forholdene annet en at hun har hatt minst ett langvarig forhold.

Lenke til kommentar

Ok, kompis.

Du bør ta initiativet - kjør all-in. Du har ikke noe å tape. Du må bare finne på noe kreativt, jeg syntes café blir litt for enkelt og kjedelig. Snakk med henne på face og sjekk om hn virker interessert i å finne på noe. Send en sms dagen etterpå og kjør på!

Hvis du f.eks spanderer en middag også går dere på kino etterpå? Det blir gevinst, vettu

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...