Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 19 år og har ikkr fått meg en kjæreste.

¨

jeg har lagt merke til at de fleste får jo seg kæreste på fester eller ute på bye, men jeg er ikke en sånn type som liker å feste, jeg har opplevd at det ender opp med bare kødd når det gjelder festing, så har hold meg unna alkohol og sånt, eller ute på byen, siden jeg har opplevd på byen eller fester at folk drikker seg bare dritta og hører ikke på hva du sier når man prøver å snakketil dem, på fester så er det også sånn at folk ikke hører på hva du sier eller at de glemmer det dagen etter, men hvorfor kan folk ikke feste uten å drikke, eller kanskje se på en film osv.

Uansett

Jeg er ikke så flink til å snakke med jenter og har problemer med å vise følelsene mine.

Altså jeg er jo ikke den kjekkeste gutten, men jeg føler at jeg ser ut som en normal gutt, snakker ikke om at jeg prøver å finne meg en kærste som er Veldig pen.

Noen tips om hva jeg kan gjøre?

Beklager for min skrive feil, men har skrivevansker.

Er ikke sikker på hva mer jeg skal skrive, men spørr i vei! =)

Anonym poster: ea2d04cd272c9afb63895a1457034d7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjæreste selv, men må innrømme jeg har lagt merke til at det er utrolig mange søte jenter i marka her i Oslo. Meld deg inn i DNT hvis du er litt aktiv og sånn selv så finner du nok mange fine jenter. Uansett, være 19 å ikke ha kjæreste er ikke akkurat krise spør du meg, ikke stress med det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har kjæreste selv, men må innrømme jeg har lagt merke til at det er utrolig mange søte jenter i marka her i Oslo. Meld deg inn i DNT hvis du er litt aktiv og sånn selv så finner du nok mange fine jenter. Uansett, være 19 å ikke ha kjæreste er ikke akkurat krise spør du meg, ikke stress med det.

Men liksom hvordan skal DNT hjelpe meg?

Lenke til kommentar

DNT har turer for single (kanskje for folk litt over din alder), så på hyttene rundt omkring treffer du mange koselig mennesker og det er jo felles stue og middag gjerne om kveldene hvor dere blir kjent.

Ser jo ganske koselig ut =) men jeg jobber så har ikke mye tid, utenom Sommerferien men da skal jeg til Korea, så tror ikke det blir noe av det for meg =(

Glad du kunne komme på noen forslag =)

Lenke til kommentar

jeg fårstår dit problem har heler ikke kjærste enda :( men gode tipps jeg har fått er å gå på sosiale samenkomster og hoppe uti det! ikke vær tilbakeholden! våg å dumme deg ut, jentene liker en gutt med stort smil og mye latter

Lenke til kommentar

Ikke stress det. Mange får kjæreste når de begynner å studere, kanskje treffer du en dag ei søt studine på forelesning? :)

Skulle gjerne studere men kan ikke det før om 2 år fordi jeg jobber som elektriker nå, skal få fagbrevet og så skal jeg kanskje studere =)

Lenke til kommentar

jeg fårstår dit problem har heler ikke kjærste enda :( men gode tipps jeg har fått er å gå på sosiale samenkomster og hoppe uti det! ikke vær tilbakeholden! våg å dumme deg ut, jentene liker en gutt med stort smil og mye latter

Ja har fått tips om det @Dassen =)

men som sagt har bare tid i helgene og ferie dagene mine, men skal til Korea i sommer =)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjæreste,er ikke interessert i ha kjæreste akkurat nå,og bryr meg ikke om alt det maset fra andre om at man burde skaffe seg en.

Jeg klarer meg helt fint uten,det gjør nok mange forøvrig,men for all del så får man bare hoppe i det hvis man finner noen man liker,men noen big deal er det egentlig ikke.

Er forøvrig ikke noe nytt at kvinnfolk finner meg vanskelig på dette området,fikk høre det mange ganger fra fulle venninner før.

Har faktisk avvist mange kvinnfolk,og det synes jeg flere menn burde gjøre,da det slik jeg ser det er for mye desperasjon og frustrasjon blant menn på området.

Slapp heller av og let etter noen som virkelig er verdt å satse på,ikke kast bort tiden på noen som egentlig ikke er verdt det.

Anonym poster: 90f5243d122eb5e6e708da3e82f09bde

• Liker 3
Lenke til kommentar

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves heter det. Uansett, det er en stor båt du sitter i og du er ikke alene ;) Bare slapp av, finn på noen aktiviteter/hobbyer hvor det finns jenter i din aldersgruppe. Også går det ikke ann og stresse hvor mye du må gi faen i hva andre tror om det. Det er derfor det er så vanskelig å snakke med jenter, du er redd for hva dem skal tro om deg. Rart hvordan det fungerer, folk mister nære og kjære. Også er dem fortsatt redd får hva en fremmed person vil tro om deg. Litt av en verden gitt..

En historie fra min side, selv syntes jeg at jeg kanskje ser under gjennomsnittet kjekk ut. Men når jeg har møtt jenter gjennom venner som kan fint klassifiseres som 7'er og høyere både utseende messig og personlighet. Og jeg får høre av dem at de syntes jeg er kjempe kjekk. Ja du hørte meg, blir satt ut selv. Møtte en jente her om dagen som var 9'er i boka mi, hun hadde dog type noe som var synd. Og hun sa til meg at den jenta som får meg er heldig.

Med engang du møter jenter og blir kjent med dem skal du se hvor mye selvtillits boost du får ;) ta og tren ved siden av, dra inn på en klesbutikk, finn noen klær du syntes ser bra ut, ta dem på og spør noen jenter i butikken hva dem syntes. Siden dem ikke har noe å vinne på å lyve til deg, vil dem fortelle sannheten. Gjerne finn noen som er homofile da de gjerne er veldig mote opptatt ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Stikk ein tur til Amster eller Thai, så forsvinner dei dumme tanker om kjæresten :D

Neida, men skaff deg noe hobby, der du treffer folk. Om du spiller spill - finn ei jente der og spør ho ut.

Om du har kontakt med folk - spør noen du liker om å vere med på kino eller noe.

Om du har ikkje kontakt med folk - kom i kontakt, bli kjent med noen, spør ho ut.

Lenke til kommentar

"Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves". Nei. :nei2: Den som venter og ikke gjør noe får seg ikke kjæreste. Kjæresten min var en gutt ingen trode noen gang ville få kjæreste pga veldig nerd. Han todde lenge ikke på det selv, selv om han etter hvert skjønte at han faktisk hadde jenter i klassen som var interessert. Uansett: han flyttet hjemmefra, var ensom og bestemte seg for å ta kontakt med meg, som bodde like ved. Han vant meg med selvsikkerheten sin og fordi han jobba for det han ville ha, og det fikk han.

Jeg hadde på samme tid to andre gutter som likte meg. Han ene havna i friend-zone fordi han ventet for lenge, gikk fram for tregt, sa alt for mye om seg selv og var alltid tilgjengelig når jeg trengte han. Han ble den personen jeg likte å snakke med om problemer. Den andre gutten var så sjenert at han spurte meg om jeg hadde lyst til å kysse han :hm: Jeg vet at det er et problem, men denne usikkerheten var et utrolig turn-off.

Så, mitt tips: vær sikker på deg selv, ikke havn i venne-sonen til jentene du liker, få deg en sosial hobby, gjerne en der man faktisk kan snakke med folk. Vil bare nevne at treningssenteret er en av de plassene jeg IKKE vil at noen skal prøve å bli kjent med meg. Når du begynner å studere, velg å bo et sted der man bor med flere - da er det større sjangse for at dublir kjent med folk. Det er ofte lettere for mange å finne seg kjæreste under studenttiden, og det er egentlig ganske mange folk som ikke drikker. Jeg er veldig enig med persjonen som sa at kjærester har en tendens til å dukke opp når du minst venter det. Det er mulig det er fordi persjonen da ikke er desperat - desperasjon er også et turn-off (sorry).

Ellers ønsker jeg deg bare lykke til, og er sikker på at du klarer å finne deg noen :) Det er mange som ikke har kjæreste når de er 19...og 20...og 24... du skjønner vel hva jeg mener :roll:

Lenke til kommentar

Basert på det du forteller gjennom dine innlegg har jeg fått dette ut av det; du jobber mye og har derfor lite fritid, som du ikke er interessert i å bruke på sosiale sammenkomster, og ihvertfall ikke i sammenheng med alkohol. Du trener, men bare alene.

Det er et ordtak som passer til deg;

"If you do what you've always done, you'll get what you'll always got."

Du må forandre på noe av det du gjør. Begynn å trene med andre i en eller annen form, helst hvor jenter trener også. Samme hva det er, taekwondo, aerobic, cheerleading...osv.

Skaff deg noen hobbyer som involverer at folk treffes for å prate/styre med hobby, samme hva det er, bil, mc, pc-spill...drikking, bibelsamling osv.

En ting som alltid hjelper uansett hva det er du interesserer deg for/styrer med er å være god til det. Talentfulle personer utstråler selvtillit og med selvtillit tiltrekkes oppmerksomhet og interesse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...