mandela Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Kan man koble til webcam og bruke burken til Skype på TVen? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Den må jo klare å bitstreame lydstrømmen til forsterkeren i utgangsounktet. Det hjeloer jo ikke at forsterkeren din kan gjøre ekstra mange 0 og 1 om til ekstra god lyd, hvis 0-ene og 1-erne ikke kommer frem i utgangspunktet. I følge specsene HW lister opp støtter den ikke DTS-HD (eller HD MA), eller Dolby TrueHD. Det burde et mediesenter til 1300kr definitivt klare. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Den støtter ikke, som i "den dekoder ikke"? Lyd skal jo i teorien bare igjennom og inn til forsterker, for de som har slikt, og dekodes der. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Som i dekode? Hvilke utganger mener du denne boksen skulle sendt analog 7.1/5.1 lyd gjennom? Bitstreaming er ikke noe som går av seg selv, det må støttes av hardware og software. Og DTS-HD (MA), eller Dolby TrueHD er de mange slike bokser som ikke støtter. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Som jeg ser i min XBMC så er lydutgang satt til Optisk, Directsound S/PDIF Pass-trough device. Da går vel bare lyden igjennom, inn til forsterker, dekodes der, og man har lyd i høytalerene. Trodde kanskje en slik boks hadde en liknende innstilling.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 XBMC klarer heller ikke å bitstreame HD-lyd uten flere ekstra programmer og mikkmakk, og da kun i WIndows. Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Har selv en boxee box, men er åpen for alternativer (har også hatt pocorn, linux osv som medisenter). Hvordan vil dere sammenligne denne med boxee'n ? Bedre/dårligere ? Har selv en Boxee Box, men tenkte å erstatte denne med en Android-boks som kunne kjøre Spotify, Netflix, XBMC etc. Når det gjelder Veolo har jeg bare ett råd: Styr unna. Den står evig fast på Android 2.2, og er ikke kompatibel med Google Play eller Android Market. Skal du installere programvare må det skje gjennom nedlastede .apk-filer eller via tredjeparts appstores. Man vet vel fra telefonen hvor godt de funker og hvor sikre de er... Selve bruken er også sub-par. På min enhet insisterer enter-knappen på at den står rett til venstre for w. Det er bare q'er som dukker opp når jeg trykker på den. Dette rettet seg ikke etter fw-upgrade, noe som i seg selv var en artig prosedyre. Heldigvis var ikke denne blitt liggende over angrefrist før jeg tok den i bruk, slik tilfellet var med en AC Ryan Playon! HD2 Mini. Den ga jeg bort da jeg kjøpte BoxeeBox'en. Resultat: retur søkt 12 timer etter mottak. Når oppgjøret for dette kommer skal pengene investeres i en annen Android-basert enhet, sannsynligvis en TizzBird F20 eller liknende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå