Arnesen62 Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Hei. Lurte egentlig ganske enkelt på hvilken produsent man skal gå for? Er ikke så veldig oppdatert i PC-verden, og hadde vært greit med litt hjelp fra dere som kan det. Har sett på Zotac sitt, og har hørt at dette er et veldig bra valg. Men nå har det seg sånn at alle nettbutikker er utsolgt for denne modellen, og jeg er veldig ivrig etter å komme i gang med bestillingene. Jeg har sett litt på dette fra cdon; http://cdon.no/elektronikk/kfa2_geforce_gtx_680_2gb_ddr5_2xdvi_hdmi_displayport_pcie-18792381?utm_source=prisguide_no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide_no Er dette et mye dårligere valg eller er det ikke noe forskjell i det hele tatt? Takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
blinc Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Referansekort er like. Skillet kommer først når de ulike produsenters custom kort kommer. Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 17. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Referansekort er like. Skillet kommer først når de ulike produsenters custom kort kommer. Så alle er helt kliss lik? Lenke til kommentar
Athey Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Referansekort er like. Skillet kommer først når de ulike produsenters custom kort kommer. Så alle er helt kliss lik? ja Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 MSI Twin Frozr III og Gigabyte Windforce 3x er gode kort. ASUS og Zotac har så vidt jeg vet også noen spennende kort på vei. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Referansekort er like. Skillet kommer først når de ulike produsenters custom kort kommer. Så alle er helt kliss lik? Utenom klistremerket, så ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå