Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker ikke om jeg har kommentert denne før, men det kan uansett gjentaes: Meget pent. 10 i utførelse og 10 i fantasi. :)

Men du, har et spørsmål. På bildet av innmaten til mus/tastatur mottageren, så ser jeg en svart leningssløyfe. Jeg regner med dette er antennen. Var den i såfall så lang, eller har du modifisert den?

Hvilken tastaturpakke er det forresten?

Lenke til kommentar

Den modden var brilliant. Jeg er ofte innom mini-itx.com for å se på modene der, for de er de beste! Og din mod er en av de beste jeg har sett på den siden :) Har selv et mini-itx (EPIA M10000 Nehemiah) som jeg bruker som server og underholdningsstasjon på hybelen. Går som fløyel! Men jeg har ikke turt å lage en mod selv :D Kanskje etter studietiden. Da er det hovedkortet gammelt og slitt :wink:

Lenke til kommentar
Men du, har et spørsmål. På bildet av innmaten til mus/tastatur mottageren, så ser jeg en svart leningssløyfe. Jeg regner med dette er antennen. Var den i såfall så lang, eller har du modifisert den?

Hvilken tastaturpakke er det forresten?

Det er originalantenna ja, men den mottageren er ikke den som hører til det tastaturet du ser på bildene. Det er fra en trådløst Chieftec tastatur/mus pakke. Men denne hadde så enormt dårlig rekkevidde at jeg måtte sitte inni kabinettet for at det skulle funke! :-? Nå har jeg imidkertid forlenget antenna og lagt den rundt nederste kant av "bollen", det funker!

Jeg har et Logitech Cordless Desktop MX sett fra Komplett, en meget solid og bra mus/tastaturpakke! Egner seg ikke like bra til hardcore gamere da musa er temmelig tung!

Takker igjen for all den gode omtalen! :oops:

-Audun

Lenke til kommentar

Den ufoen der er nice...

Du kunne ha gjørt den ennå litt mer trådløs da, kunne skippa vga og i stedet hatt trådløs AV overføring og brukt til HTPC...

Men da forsvinner jo den bra grafikken, dessuten har sikkert ikke kortet tv utgang ;)

Lenke til kommentar
Den ufoen der er nice...

Du kunne ha gjørt den ennå litt mer trådløs da, kunne skippa vga og i stedet hatt trådløs AV overføring og brukt til HTPC...

Men da forsvinner jo den bra grafikken, dessuten har sikkert ikke kortet tv utgang ;)

Kortet HAR TV utgang og jeg VAR inne på tanken med å gjøre den enda mer trådløs, :smile: men endel ting talte imot:

Jeg har sett at bla ATI har begynnt å selge et tilleggskort til vanlige Skjermkort som sender bildet trådløst via UHF til TVens antenne mottak, noe alà den FMsenderen jeg har. Dette er et genialt produkt som åpner for nye muligheter med nye prosjekter! Men det tar vel år og dag før vi ser det produktet her kan jeg tenke meg! :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...