Sewero Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Bruker Mac tastatur på en pc med Win 7 innstallert, vil gjerne remappe noen av tastene og legge til nye muligheter som åpning av drev viss mulig Har søkt og prøvd diverse programer på nett, men har ikke kommet noe nærmere målet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Har du prøvd dette? http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/map-any-key-to-any-key-on-windows-xp-vista/ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Den finner ikke alle tastene på tastaturet den heller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Der er noen spesielle taster på et Mac-tastatur, som ikke har noen funkjsjon i Windows. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Derfor jeg vil tildele funksjon til de tastene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Men der er jo ingenting i windows som gjenkjenner den tasten. Blir som om at du skulle bestemme deg for å bruke bokstaven ö i det norske språk. Er ikke alt som kan oversettes, og jeg har lett tidligere da jeg ville mappe en tast til del tasten på et lite trådløst tastatur. Jeg ville også bruke eject tasten, men den støttes ikke i Windows. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Men den fysiske knappen skal vel funke? Da kan man sette funksjonen til å åpne cmd som gjør samme jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå