MrLuni Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ser mange tyter i chat at dem er fire mage og lfg. Jeg har testa fire nå og jeg får ikke til noe spes skade. Så jeg gikk tilbake til arcane. Noe jeg gjør gale? Holder oppe living bomb og spammer instant når det popper og så druser på med fireball. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hold LB oppe ja. Men den virkelige skaden kommer av å bruke combustion på korrekt tid, med god ignite dmg. Skurupu er vel den største mage pve hora eg kjenner inne. Han kan sikkert komme med et større kompendium. =) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 combustion er jo en 2min CD så den skader vell ikke så mye over raid bosser? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Trigga på rett tid med adds, og spredning på combustion, kan det bli ganske ekstreme tall. Bursten er vel bedre som arcane (og derfor dei fleste er arcane på spin hc), men ellers er vel fire jamt over bedre. Har hørt rykter om at arcane er bedre når en begynner å nærme seg best in slot på alt gear, men det får andre analytikere heller besvare. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Ja kan lett se at fire er bra med flere mobs, men på singeltarget så har jeg failet å skvise ut bra skade. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 jaja... Har ikke noe å si nå uansett. Sletta akkurat ALT på kontoen min. 5x lvl85 opp i røyk. Bye bye fucking lifestealing blizzard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå