mr.landscape Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hehe, sweet! Stjernetrekker skal jeg klare å ordne Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Ting kan også gjøres billigere å alt det der, men da mister du ytelse. Oppsettet jeg har lagd er vel en av de bedre oppsettene med tanke på pris Prøver å finne en balansegang ved budsjettet ditt og trådstarter sitt Lenke til kommentar
mr.landscape Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Nå føler jeg meg litt som en masete n00b her, men funker det med AMD skjermkort på en intel pc? Eller har jeg bare plukket feil? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det oppsettet der ser veldig fint ut syns jeg 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Husk OS viss du ikke har dette fra før Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Nå føler jeg meg litt som en masete n00b her, men funker det med AMD skjermkort på en intel pc? Eller har jeg bare plukket feil? Ja, det fungerer utmerket! Oppsettet ser forøvrig meget bra ut! -Deluze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå