FenrisC0de Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Gitt at man klarer å styre unna problemene med det ytre laget som flasser av (MAO påvirker forøvrig kun overflaten og forsterker ikke hele metallet), så er etter min mening One S en særdeles god telefon. Solid byggekvalitet og meget god ytelse. Teknisk sett er en pentile-basert skjerm ikke det helt store, men som andre har nevnt, så skal mye til før man ergrer seg over det til daglig. Hvis skjermen er det store så ville man vel kanskje valgt en telefon med 4,7"-skjerm uansett? Xperia S valgte jeg bort fordi Krait-prosessoren i One S faktisk er ganske så mye raskere enn MSM8260-brikken i Xperia S. Samt at jeg personlig ikke likte verken design eller byggekvaliteten, samt at jeg synes det er for dårlig å komme med telefoner godt ut i 2012 som ikke kommer med ICS (uansett hvor mye man lover at det vil komme senere). Den største ulempen med One S for min del er at arbeidet med å få CyanogenMOD / Android AOSP til å kjøre på den er en utfordring, og selv når/hvis HTC gir ut kildekoden til kjernen så kan det fortsatt godt tenkes at driverne til ImageSense-brikken holdes tilbake (selv om jeg har funnet litt på Code Aurora). Kan ikke fordra Sense, så jobber på spreng sammen med et par andre med å knote til CM9 Jo, PenTile er en svakhet man merker ved daglig bruk. Du som har telefonen, fungerer Spotify på den? Fungerer multitasking og progranswitch via oppgavebehandleren? One X har mange feil, de fleste skyldes at HTC gikk for ICS for tidlig, derfor er det på mange måter positivt at enkelte produsenter venter med IC S til det er stabilt og feil/manglet er rettrt opp. Heller et rldre stabilt OS en et nytt uferdig. Grunnen til ustabilitet er jo heller at HTC Sense alltid har vært tungt, stort og møkkete. Kjører Android 4.0.4 AOSP eller CM9 på alle de andre telefonene mine og de er dønn stabile. Spotify fungerer smertefritt og bytting mellom oppgaver går uten problemer. Nå skal det sies at jeg har gått over til min egen ROM der jeg har fjernet Sense (så langt det lar seg gjøre ut ifra stock ROM), og lagt inn en del applikasjoner fra AOSP. Men alt fungerer smertefritt. Uansett hvilken telefon man kjøper i dag må man inngå kompromisser. I tilfellet med One S så får man ikke den beste skjermen, men man får den beste ytelsen. Samt at jeg liker fargegjengivelsen til AMOLED, så da er får jeg heller leve med pentile-skjerm. Endret 18. april 2012 av Untouchab1e Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Dere som lurer på hvordan displayet er kontra One X se her:Jeg har sagt det før og jeg sier det gjerne igjen: PenTile er noe herk! WOW! Visste at det var stygt, men når det sammenlignes med en så flott skjerm som One X, så ser det jo FOR JÆVLIG ut O.o Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Gitt at man klarer å styre unna problemene med det ytre laget som flasser av (MAO påvirker forøvrig kun overflaten og forsterker ikke hele metallet), så er etter min mening One S en særdeles god telefon. Solid byggekvalitet og meget god ytelse. Teknisk sett er en pentile-basert skjerm ikke det helt store, men som andre har nevnt, så skal mye til før man ergrer seg over det til daglig. Hvis skjermen er det store så ville man vel kanskje valgt en telefon med 4,7"-skjerm uansett? Xperia S valgte jeg bort fordi Krait-prosessoren i One S faktisk er ganske så mye raskere enn MSM8260-brikken i Xperia S. Samt at jeg personlig ikke likte verken design eller byggekvaliteten, samt at jeg synes det er for dårlig å komme med telefoner godt ut i 2012 som ikke kommer med ICS (uansett hvor mye man lover at det vil komme senere). Den største ulempen med One S for min del er at arbeidet med å få CyanogenMOD / Android AOSP til å kjøre på den er en utfordring, og selv når/hvis HTC gir ut kildekoden til kjernen så kan det fortsatt godt tenkes at driverne til ImageSense-brikken holdes tilbake (selv om jeg har funnet litt på Code Aurora). Kan ikke fordra Sense, så jobber på spreng sammen med et par andre med å knote til CM9 Jo, PenTile er en svakhet man merker ved daglig bruk. Du som har telefonen, fungerer Spotify på den? Fungerer multitasking og progranswitch via oppgavebehandleren? One X har mange feil, de fleste skyldes at HTC gikk for ICS for tidlig, derfor er det på mange måter positivt at enkelte produsenter venter med IC S til det er stabilt og feil/manglet er rettrt opp. Heller et rldre stabilt OS en et nytt uferdig. Grunnen til ustabilitet er jo heller at HTC Sense alltid har vært tungt, stort og møkkete. Kjører Android 4.0.4 AOSP eller CM9 på alle de andre telefonene mine og de er dønn stabile. Spotify fungerer smertefritt og bytting mellom oppgaver går uten problemer. Nå skal det sies at jeg har gått over til min egen ROM der jeg har fjernet Sense (så langt det lar seg gjøre ut ifra stock ROM), og lagt inn en del applikasjoner fra AOSP. Men alt fungerer smertefritt. Uansett hvilken telefon man kjøper i dag må man inngå kompromisser. I tilfellet med One S så får man ikke den beste skjermen, men man får den beste ytelsen. Samt at jeg liker fargegjengivelsen til AMOLED, så da er får jeg heller leve med pentile-skjerm. Nå kommer det jo frem i klartekst at du ikke er en gjennomsnittlig mobilbruker, folk flest kjører med standard rom og UI. Dette betyr at det viktigste for folk flest er hvordan telefonene er OTB. Forøvrig finner jeg det veldig merkelig at Spotify fungerer smertefritt for deg da det ikke fungerer optimalt i ICS (punktum). På One X fungerer det på et vis, men hele telefonen blir sirup hvis man kjører det i bakgrunnen. At du liker fargegjengivelse er også merkelig da man heller må snakke om mangelen på fargegjengivelse. Fargene er overfarget, hvit er gult og det fremstår generelt surt og oversaturert ved bruk av PenTile. Men selvsagt, folk skal få like den telefonen de vil! Å at du er fornøyd med One S er jo kjempe bra! Jeg sier på ingen måte at det er en dårlig telefon, jeg bare påpeker elementære problemer og stiller meg ekstremt skeptisk til Amobils evne til å vurdere telefoner når de på enkelte trekker for alt mens de på andre overser store svakheter! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Gitt at man klarer å styre unna problemene med det ytre laget som flasser av (MAO påvirker forøvrig kun overflaten og forsterker ikke hele metallet), så er etter min mening One S en særdeles god telefon. Solid byggekvalitet og meget god ytelse. Teknisk sett er en pentile-basert skjerm ikke det helt store, men som andre har nevnt, så skal mye til før man ergrer seg over det til daglig. Hvis skjermen er det store så ville man vel kanskje valgt en telefon med 4,7"-skjerm uansett? Xperia S valgte jeg bort fordi Krait-prosessoren i One S faktisk er ganske så mye raskere enn MSM8260-brikken i Xperia S. Samt at jeg personlig ikke likte verken design eller byggekvaliteten, samt at jeg synes det er for dårlig å komme med telefoner godt ut i 2012 som ikke kommer med ICS (uansett hvor mye man lover at det vil komme senere). Den største ulempen med One S for min del er at arbeidet med å få CyanogenMOD / Android AOSP til å kjøre på den er en utfordring, og selv når/hvis HTC gir ut kildekoden til kjernen så kan det fortsatt godt tenkes at driverne til ImageSense-brikken holdes tilbake (selv om jeg har funnet litt på Code Aurora). Kan ikke fordra Sense, så jobber på spreng sammen med et par andre med å knote til CM9 Jo, PenTile er en svakhet man merker ved daglig bruk. Du som har telefonen, fungerer Spotify på den? Fungerer multitasking og progranswitch via oppgavebehandleren? One X har mange feil, de fleste skyldes at HTC gikk for ICS for tidlig, derfor er det på mange måter positivt at enkelte produsenter venter med IC S til det er stabilt og feil/manglet er rettrt opp. Heller et rldre stabilt OS en et nytt uferdig. Grunnen til ustabilitet er jo heller at HTC Sense alltid har vært tungt, stort og møkkete. Kjører Android 4.0.4 AOSP eller CM9 på alle de andre telefonene mine og de er dønn stabile. Spotify fungerer smertefritt og bytting mellom oppgaver går uten problemer. Nå skal det sies at jeg har gått over til min egen ROM der jeg har fjernet Sense (så langt det lar seg gjøre ut ifra stock ROM), og lagt inn en del applikasjoner fra AOSP. Men alt fungerer smertefritt. Uansett hvilken telefon man kjøper i dag må man inngå kompromisser. I tilfellet med One S så får man ikke den beste skjermen, men man får den beste ytelsen. Samt at jeg liker fargegjengivelsen til AMOLED, så da er får jeg heller leve med pentile-skjerm. Nå kommer det jo frem i klartekst at du ikke er en gjennomsnittlig mobilbruker, folk flest kjører med standard rom og UI. Dette betyr at det viktigste for folk flest er hvordan telefonene er OTB. Forøvrig finner jeg det veldig merkelig at Spotify fungerer smertefritt for deg da det ikke fungerer optimalt i ICS (punktum). På One X fungerer det på et vis, men hele telefonen blir sirup hvis man kjører det i bakgrunnen. At du liker fargegjengivelse er også merkelig da man heller må snakke om mangelen på fargegjengivelse. Fargene er overfarget, hvit er gult og det fremstår generelt surt og oversaturert ved bruk av PenTile. Men selvsagt, folk skal få like den telefonen de vil! Å at du er fornøyd med One S er jo kjempe bra! Jeg sier på ingen måte at det er en dårlig telefon, jeg bare påpeker elementære problemer og stiller meg ekstremt skeptisk til Amobils evne til å vurdere telefoner når de på enkelte trekker for alt mens de på andre overser store svakheter! Hva slags problemer har du hatt med Spotify på ICS? Som sagt har jeg ikke hatt noen problemer. I går redigerte jeg iptables-oppsettet på serveren min over SSH (mens jeg veklset mellom Chrome-tabs med guide til oppsett) mens jeg streamet spotify over bluetooth til lydannlegget. Merket ingen problemer. Når jeg sier at jeg liker fargegjengivelsen til AMOLED skjermer er det vel gjerne gjengivelsen av sort-nøyanser som appellerer. Men for å være helt ærlig er jeg ikke særlig kresen. Jeg liker at de har fått "løftet" selve skjermen nærmere glasset også. Jeg mener også at Amobil ikke har nevnt alle ting verdt å nevne (både positive og negative ting), men er for så vidt enig i konklusjonen. Som du sier er det hvordan telefonen oppleves av "folk flest" OTB som gjelder. Og da kan en telefon få toppkarakter selv om tekniske entusiaster kan påpeke en rekke svakheter. Gi moren din en One S så tviler jeg på at hun synes skjermen er dårlig Dere som lurer på hvordan displayet er kontra One X se her:Jeg har sagt det før og jeg sier det gjerne igjen: PenTile er noe herk! WOW! Visste at det var stygt, men når det sammenlignes med en så flott skjerm som One X, så ser det jo FOR JÆVLIG ut O.o Nå burde det kanskje påpekes at det er ytterst sjeldent man studerer mobilskjermen sin så nøye som det forstørrede bildet ovenfor gjør. Jeg skal ikke påstå at man ikke ser forskjell på skjermen til One X og One S, men igjen, ved mindre man er svært opptatt av det tør jeg påstå at svært få vil skjemmes. Lenke til kommentar
BeholdSomethingness Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Gitt at man klarer å styre unna problemene med det ytre laget som flasser av (MAO påvirker forøvrig kun overflaten og forsterker ikke hele metallet), så er etter min mening One S en særdeles god telefon. Solid byggekvalitet og meget god ytelse. Teknisk sett er en pentile-basert skjerm ikke det helt store, men som andre har nevnt, så skal mye til før man ergrer seg over det til daglig. Hvis skjermen er det store så ville man vel kanskje valgt en telefon med 4,7"-skjerm uansett?Xperia S valgte jeg bort fordi Krait-prosessoren i One S faktisk er ganske så mye raskere enn MSM8260-brikken i Xperia S. Samt at jeg personlig ikke likte verken design eller byggekvaliteten, samt at jeg synes det er for dårlig å komme med telefoner godt ut i 2012 som ikke kommer med ICS (uansett hvor mye man lover at det vil komme senere).Den største ulempen med One S for min del er at arbeidet med å få CyanogenMOD / Android AOSP til å kjøre på den er en utfordring, og selv når/hvis HTC gir ut kildekoden til kjernen så kan det fortsatt godt tenkes at driverne til ImageSense-brikken holdes tilbake (selv om jeg har funnet litt på Code Aurora). Kan ikke fordra Sense, så jobber på spreng sammen med et par andre med å knote til CM9 Jo, PenTile er en svakhet man merker ved daglig bruk.Du som har telefonen, fungerer Spotify på den? Fungerer multitasking og progranswitch via oppgavebehandleren? One X har mange feil, de fleste skyldes at HTC gikk for ICS for tidlig, derfor er det på mange måter positivt at enkelte produsenter venter med ICS til det er stabilt og feil/manglet er rettrt opp. Heller et rldre stabilt OS en et nytt uferdig. Spotify fungerer fint på min One X så lenge en ikke har på beats audio, (går greit, liker det egentlig ikke uansett) men det er en tydelig pause mellom sangene. Multitasking går helt fint og for å gå inn i et program gjennom oppgavebehandleren er det bare å trykke på ett avav bildene Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 til alle som driver å klager på pentile: det er ikke ille i det hele tatt. du merker ikke mye til det hvis du ikke klistret nesa til skjermen. dette er skrevet på min one s. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 til alle som driver å klager på pentile: det er ikke ille i det hele tatt. du merker ikke mye til det hvis du ikke klistret nesa til skjermen. dette er skrevet på min one s. Ja akkurat det der synes jeg er ett dårlig argument, sitter på en Desire HD i dag og den har nok ennda dårligere skjerm, men jeg synes den er helt grei for det, selv om jeg kommer nok til å oppgradere til One S. Nå tviler jeg på at de fleste sitter noen cm ifra å nistirrer på skjermen heller, nei jeg tror de fleste er blitt altfor kravstore. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1298347 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Har hatt HTC - One s i snart en uke og skjermen er noe av det beste jeg har vært borti, ingenting å si på den til normalt bruk. Det er allikevel noen punkter jeg vil trekke frem. Batteriet er altfor lite og det ødlegger for hele mobilen. Den er også for tynn for min del, jeg får ikke et godt grep og ender opp med å holde ekstra hardt rundt de relativt skarpe kantene. Kantene er forsåvidt veldig godt designet, men som sagt hadde det gjort seg med en tykkere bakgrunn. Likte ikke sågodt sensation, selv om den var tykkere var problemet at kantene ikke var lette å holde iuten å koomme borti skjermen. Tror de med fordel kunne hatt to til tre ganger så stort batteri og endt opp med en bedre mobil på alle måter. Når det gjelder beats er det noe herk, bare bass. Mens selve forsterkeren ikke er sterk nok til relativt lettdrevne høretelefoner. Dette ødela litt fordi jeg hører mye på musikk på mobilen. Det er n del bugs i systemet, wifi-problematikken er dkumentert. Når mobilen kommer ut av dvale klarer den ikke å finne nettet. Men dette er visst fikset i neste oppdatering. Spotify hang seg opp en del i begynnelsen, men også her er det jo en helt ny versjon av sporify på vei. En versjon som er laget spesielt til adroid 4.0. Ellers er mobilen helt topp, kjempe kamera, ytelse og skjerm. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Har hatt HTC - One s i snart en uke og skjermen er noe av det beste jeg har vært borti, ingenting å si på den til normalt bruk. Det er allikevel noen punkter jeg vil trekke frem. Batteriet er altfor lite og det ødlegger for hele mobilen. Den er også for tynn for min del, jeg får ikke et godt grep og ender opp med å holde ekstra hardt rundt de relativt skarpe kantene. Kantene er forsåvidt veldig godt designet, men som sagt hadde det gjort seg med en tykkere bakgrunn. Likte ikke sågodt sensation, selv om den var tykkere var problemet at kantene ikke var lette å holde iuten å koomme borti skjermen. Tror de med fordel kunne hatt to til tre ganger så stort batteri og endt opp med en bedre mobil på alle måter. Når det gjelder beats er det noe herk, bare bass. Mens selve forsterkeren ikke er sterk nok til relativt lettdrevne høretelefoner. Dette ødela litt fordi jeg hører mye på musikk på mobilen. Det er n del bugs i systemet, wifi-problematikken er dkumentert. Når mobilen kommer ut av dvale klarer den ikke å finne nettet. Men dette er visst fikset i neste oppdatering. Spotify hang seg opp en del i begynnelsen, men også her er det jo en helt ny versjon av sporify på vei. En versjon som er laget spesielt til adroid 4.0. Ellers er mobilen helt topp, kjempe kamera, ytelse og skjerm. Batterilevetiden er bedre enn de fleste andre telefoner fra HTC. I går hadde brukte jeg telefonen ganske mye og hadde fortsatt 52% igjen etter 13 timers bruk, hvor av 1,5 timer av dette var med skjermen på. Dette er absolutt brukbart og er et av hovedargumentene for å velge One S fremfor One X Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg har også kjøpt meg en One S nå og selv om jeg ikke har brukt den så mye ennda pga at jeg venter på ett Micro sim kort så må jeg si at skjermen er rålekker i forhold til Desire HD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1298347 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Har hatt HTC - One s i snart en uke og skjermen er noe av det beste jeg har vært borti, ingenting å si på den til normalt bruk. Det er allikevel noen punkter jeg vil trekke frem. Batteriet er altfor lite og det ødlegger for hele mobilen. Den er også for tynn for min del, jeg får ikke et godt grep og ender opp med å holde ekstra hardt rundt de relativt skarpe kantene. Kantene er forsåvidt veldig godt designet, men som sagt hadde det gjort seg med en tykkere bakgrunn. Likte ikke sågodt sensation, selv om den var tykkere var problemet at kantene ikke var lette å holde iuten å koomme borti skjermen. Tror de med fordel kunne hatt to til tre ganger så stort batteri og endt opp med en bedre mobil på alle måter. Når det gjelder beats er det noe herk, bare bass. Mens selve forsterkeren ikke er sterk nok til relativt lettdrevne høretelefoner. Dette ødela litt fordi jeg hører mye på musikk på mobilen.Det er n del bugs i systemet, wifi-problematikken er dkumentert. Når mobilen kommer ut av dvale klarer den ikke å finne nettet. Men dette er visst fikset i neste oppdatering. Spotify hang seg opp en del i begynnelsen, men også her er det jo en helt ny versjon av sporify på vei. En versjon som er laget spesielt til adroid 4.0. Ellers er mobilen helt topp, kjempe kamera, ytelse og skjerm.Batterilevetiden er bedre enn de fleste andre telefoner fra HTC. I går hadde brukte jeg telefonen ganske mye og hadde fortsatt 52% igjen etter 13 timers bruk, hvor av 1,5 timer av dette var med skjermen på. Dette er absolutt brukbart og er et av hovedargumentene for å velge One S fremfor One X Kanskje dette bare gjelder min, jeg skal iallefall prøve å levere tilbake. I dag spilte jeg musikk på jobben med den, med skjerm og nett avslått. Dette førte til at mobilen var tom for strøm og døde etter litt over 5 timer etter lading. Det er dårligere enn min HTC hero som er tre år gammel og har et batteri som har est ut til 1,5 ganger størrelse. Det er et nederlag å skulle gå tilbake til Heroen, som sikkert også er ganske brannfarlig. Vet jeg kanskje er kravstor, men jeg ser ikke poenget med å ha en så kraftig mobil når man ikke kan bruke den mer enn et par timer før den dør. Spesielt når det ikke er mulig å bytte batteriet. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Nå er jeg på 70% batteri etter 21 timer, jeg vil si det er myyye mer batteritid på denne enn min gammle Desire HD Hadde vel hatt ca 10-15% igjen på min DHD nå. Dette er ved vanlig bruk Lenke til kommentar
Nuka88 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Har hatt denne telefonen i snart 3 uker og har ikke opplevd noe av det som folk sier om pentile skjerm hvit er hvit osv.... er veldig fornøyd med mobilen men dessverre er det like lett og skjerme bluetoothen på denne mobilen som det er på One X har på handsfree hele tiden så det er litt kjedelig og måtte passe på at toppen av mobilen ikke er skjermet på noen type måte, ellers fantastisk mobil =D Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 ..dessverre er det like lett og skjerme bluetoothen på denne mobilen som det er på One X har på handsfree hele tiden så det er litt kjedelig og måtte passe på at toppen av mobilen ikke er skjermet på noen type måte, ellers fantastisk mobil =D o.O?? Lenke til kommentar
Nuka88 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 ..dessverre er det like lett og skjerme bluetoothen på denne mobilen som det er på One X har på handsfree hele tiden så det er litt kjedelig og måtte passe på at toppen av mobilen ikke er skjermet på noen type måte, ellers fantastisk mobil =Do.O?? ? problem? Lenke til kommentar
Nuka88 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Super skjerm? Nei, dette er PenTile elendighet!Mye Teknologi? Nei, den mangler attpåtil NFC!Den har bare 16GB minne, da blir mangelen på SD kort fort stor.Gleder meg til å få testet et ferdig eksemplar av telefonen for å se hvordan den ble. Skjermen er bra den hvis du ikke sitter og skal kjøre nesa di igjennom skjermen, du legger i hvertfall ikke merke til det selv ikke når du surfer eller noe... jo det er mye teknologi NFC er ikke viktig i det hele tatt da det er et system som ikke er tatt i bruk i butikker så hvorfor trenger du det? i den farten butikker utvikler seg kommer vi til og se NFC lesere i butikken om 5-10 år tror du ikke at du har ny mobil til da? ja den har 16gb minne, MEN du får 25GB plass i dropbox og da snakker vi om at du plutselig er oppe i 41GB så ser virkelig ikke noen problem her. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 ..dessverre er det like lett og skjerme bluetoothen på denne mobilen som det er på One X har på handsfree hele tiden så det er litt kjedelig og måtte passe på at toppen av mobilen ikke er skjermet på noen type måte, ellers fantastisk mobil =Do.O?? ? problem? Ikke noe problem, bare skjønner virkelig ikke hva du mener:S 1 Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Super skjerm? Nei, dette er PenTile elendighet!Mye Teknologi? Nei, den mangler attpåtil NFC!Den har bare 16GB minne, da blir mangelen på SD kort fort stor.Gleder meg til å få testet et ferdig eksemplar av telefonen for å se hvordan den ble. Skjermen er bra den hvis du ikke sitter og skal kjøre nesa di igjennom skjermen, du legger i hvertfall ikke merke til det selv ikke når du surfer eller noe... jo det er mye teknologi NFC er ikke viktig i det hele tatt da det er et system som ikke er tatt i bruk i butikker så hvorfor trenger du det? i den farten butikker utvikler seg kommer vi til og se NFC lesere i butikken om 5-10 år tror du ikke at du har ny mobil til da? ja den har 16gb minne, MEN du får 25GB plass i dropbox og da snakker vi om at du plutselig er oppe i 41GB så ser virkelig ikke noen problem her. Først og fremst: bra du er fornøyd med telefonen din, ingenting er viktigere en det! Men, skjermen er en svakhet! kvaliteten på bildet er langt langt bak hva man finner på de beste skjermene i dag. 5-10 år før vi benytter NFC? Bor du under en stein i et skogkratt i langtvekkistan?? Jeg bruker NFC flere ganger daglig, i likhet med veldig mange andre. Jeg betaler med NFC, jeg får access til printere etc. med NFC, jeg setter telefonen i ønsket modus med NFC. Så ikke kom her å si at NFC ikke er viktig i det hele tatt, selv om du ikke bruker det betyr ikke det at det er en død teknologi. Nei realiteten er at mangelen på NFC i 2012 er en svakhet og en uforståelig mangel. DropBox ja, så du vil virkelig sammenligne det med intern lagring? Du mener altså at du kommer til å benytte datanettet til å lagre/hente filer på lik linje som du henter det internt? Jeg kan svare deg på det: NEI! Grunnen er at man i dag vil ha ting så rett fram, kjapt og enkelt som mulig. På akkurat de tre punktene bommer dropbox og nettsky lagring da det blir en omvei. Selvsagt er det kjekt å ha, men kom ikke her å si at det kan sammenlignes med intern lagring. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Men, skjermen er en svakhet! kvaliteten på bildet er langt langt bak hva man finner på de beste skjermene i dag. Jeg tror du burde se dette før du uttaler deg om hva som er bra eller ikke bra. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Men, skjermen er en svakhet! kvaliteten på bildet er langt langt bak hva man finner på de beste skjermene i dag. Jeg tror du burde se dette før du uttaler deg om hva som er bra eller ikke bra. Har sett det før og er uenig i konklusjonen til PhoneArena, jeg ser forskjell, å det er det mange andre som gjør! Jeg hadde ikke klart å ha PenTile i daglig bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg