Flatlus Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hei! Jeg skal lage et treningsprogram til imorgen, og jeg har et spørsmål. Jeg har bestemt meg for konsentrere meg om aerob utholdenhetstrening. Disse øvelsene har jeg tenkt å utøve i oppvarmingen, samt lett jogging: - Svinge armene i sirkler - Bevege hodet i halvsirkler. - Bevege midje i halvsirkler. - Rumpespark/Kneløft Problemet er at jeg ikke vet spesifikt navnet på disse muskelgruppene. Jeg har funnet denne nettsiden: http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/, men mistenker at det vil høres rart ut om jeg skal ramse opp en rekke latinske ord. Er det noen simple navn for disse muskelgruppene? Har noen noe å kommentere angående oppvarmingen? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Svinge armer - skuldra. Hode - nakke. Midje - rygg. Kneløft - bein. Tenk KVA du bruker;) Ha litt rolig jogging først, om du har ikkje satt det opp. Også, om du skal ha aerob trening, så må tempo vere veldig lav for dei fleste. Etter å ha tatt i brukk pulsklokke, eg vert overaska kor fort eg går over 70%-80% av HRM når eg trener:) Endret 17. april 2012 av cefey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå