Singasong Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg har fått ett sangoppdrag. Skal synge "skinny love", men jeg hater å synge sanger med banneord. Kan jeg endre ordet "hell" til noe annet i denne sangen, uten at det høres helt teit ut? And now all your love is wasted Then who the hell was I? 'Cause now I'm breaking at the britches And at the end of all your lines På forhånd tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Vær så snill og ikke fjern banneordet. Det er jo tross alt de som gjør sangen til noe å høre på. Endret 17. april 2012 av Rattlebone Lenke til kommentar
Singasong Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Jo... jeg vil.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 «Heck» kan vel kanskje brukes? Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ikke fjern banneordet med mindre du skal synge forran en kristen forsamling ellers så bryr ingen seg:) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Du kan jo synge "fuck" isteden? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå