ratm Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Topicen sier det meste.. Bestemte meg får å kjøpe ps etter å ha lest mye om det... Hva bør jeg forvente meg?? Hva burde jeg gjøre i begynnelsen?? Hvilke nettsteder burde jeg besøke?? Noen tips generellt?? Beklager skriveleif... Er hardt å drikke på en mandags kveld... Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Du må være klar til å betale for hvær måned du spiller Du må ha mengder med tålmodighet Du må like spill med bugs Må ha ADSL minimum (for å laste ned 1 million patcher å fixes) Da jeg kjøpte Planetside var jeg overbevist på at d var et godt kjøp, helt til jeg fikk installert det. Har aldri noen gang prøvd et spill me mere bugs, på 1 måned fikk jeg prøvd spillet online i ca 5 min, resten a tiden fikk jeg bare feil meldinger å crash, prøvde å fixe det på allmulige måter, reintall 5 ganger, snakket med tec suport 20 ganger + + + + Har spillet enda, men har ikke gidda å prøvd det mere, tror faktisk jeg kan få nytelse av å knekke de 3 dritt platene Ellers ser Planetside ut til å være et bra spill Holler meg heller til Tribes2 (Til half-Life2 kommer i posten) Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Du må være klar til å betale for hvær måned du spiller Du må ha mengder med tålmodighet Du må like spill med bugs Må ha ADSL minimum (for å laste ned 1 million patcher å fixes) Da jeg kjøpte Planetside var jeg overbevist på at d var et godt kjøp, helt til jeg fikk installert det. Har aldri noen gang prøvd et spill me mere bugs, på 1 måned fikk jeg prøvd spillet online i ca 5 min, resten a tiden fikk jeg bare feil meldinger å crash, prøvde å fixe det på allmulige måter, reintall 5 ganger, snakket med tec suport 20 ganger + + + + Har spillet enda, men har ikke gidda å prøvd det mere, tror faktisk jeg kan få nytelse av å knekke de 3 dritt platene Ellers ser Planetside ut til å være et bra spill Holler meg heller til Tribes2 (Til half-Life2 kommer i posten) Dette er ett av de verste innleggene jeg har sett, PS er absolutt ikke fult av bugs Av PS kan du forvente deg en god del. Du burde holde deg rundt baser som blir hacket av medspillere (når du er noob og "proff") Du burde skaffe deg ett kjøretøy fortest som mulig (veldig lurt) Skaff deg noen bra våpen først også! Vil anbefale Medium. Assault så Heavy. Assault GL HF Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Du kan forvente deg en morsom og rask opplevelse, i stadig utvikling. Lenke til kommentar
St33l Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 ratm da, har du glemt at du ikke har tid til slikt så lenge du spiller sof2? kan evt være med meg i neste runde av planetarion Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 gjøss, har man sett ;=) Mine erfaringer de 2 måneder jeg spilte PS var veldig varierende. Spillet er veldig bra når alt fungerer som det skal, og ting oppleves smooth. Teamplay er ett must, solo er ekstremt kjedelig i Planetside. Planlegg hva du vil spesialisere deg i, det er kjipt å vente 24 timer på untraining av skills. Vær klar over att du kun kan spille for en faction pr. server. Negative ting som gjorde att jeg pauset mitt abbonement var: Veldig varierende med framerates. Det ene minuttet er alt smooth, det neste er det helt umulig å spille. Når frameraten gjør att aim ikke har noe å si er spillet dødt i mine øyne. Dette er vel største grunnen til att jeg ikke orket mer... Bugs bugs og atter bugs. Stå fast i spawntube. Respawn bak spawntubes, respawn under terrenget. Og for all del ikke hopp i Sanctuary. Nevnte jeg bugs? Cheats? Lag? ikke veit jeg, men dauer av ting som du ikke skal kunne dø av gjør du... Vel, det er mer og...repetetivt gameplay ikke minst...men det har vel / blir vel bedre nå som de introduserer nye ting...muligens... Kommer ant. til å teste det igjen om en månedstid eller så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 en anbefaling hadde vel vært å laste ned 7 day trial av planetside.. jeg likte alt jeg leste om det, men etter å ha prøvd det så ble jeg litt skuffet, var liksom ikke min type spill lenger.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 haha lol - prøvde den trialen, kom ikke engang gjennom tutorialen p.g.a. bug! Men bevares, det så bra ut, det lille jeg så. Bug'en var når du kjører i jeepen og skal lære å bruke bagasjerommet. Spillet registrerer ikke at du går ut av bilen, selv etter gjentatte forsøk og på rett plass. Selv ikke etter re-install av trialversjonen. Da dreit jeg i det. Så Red vs Blue filmene her om dagen, lo så jeg nesten grein Snakker om gørrbra humor, og om noe fikk meg ti å ønske å prøve spillet igjen senere, var det de filmene. Men jeg spiller ikke fler MMO's samtidig. Har SWG (har ikke fått begynt å spille det ennå), og Neocron ligger og samler støv da jeg ikke skal spille det noe mer. Så, en tittel om gangen. Det er ikke akkurat billig tross alt (retail CD pluss månedsomkostning). Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Dette er ett av de verste innleggene jeg har sett, PS er absolutt ikke fult av bugs Neida ikke i det hele tatt, da har du hatt flaks... Lenke til kommentar
Treat Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 spilte planetside en god del gjennom betaen fra start til slutt og var sjeldent bug, men ps krever helst over 512 ram Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Min erfaring av Planetside er at du må ha et SINNSVAKT bra grafikkort hvis du skal ha muliget til å kjøre spillet akseptabelt. Ikke fordi spillet inneholder spesielt bra grafikk, men fordi kodingen er så sinnsvakt dårlig. Problemer er at pc-en bruker altfor mye tid på å utregne grafikk som du egentlig ikke kan se. Dette er ikke unormalt for et spill, men det er helt ekstremt i planetside. Landskapet (og resten av spillet) er hva de fleste utviklere ville kalle en tidlig beta. Det er relativt kjedlig og åpent. Selv om mmorpg spillere er vant til bugs og startproblemer gjelder dette absolutt ikke for FPS spillere. Du trenger også mye minn (som tidligere navnt) Det står 512mb minimum på pakken, men anbefaler at du har 768. Har du 1024 eller mer vil du oppleve store problemer og spillet kan begynne å krasje hele tiden. Minne er faktisk det største probleme i spillet. Hvis du måler det når du spiller vil du se at RAM og SWAP stiger jevnt under hele spilletiden før den når et vist punkt og du krasjer til skrivebordet. Dette skjer ofte når du prøvder å trykke "Recall back to sanctuary" (Populært kalt "Recall back to Desktop :P" Det vil også komme en hel del cheats til spillet som vil utnytte den såkalte "Client hit detection". Vanskelig fortalt så kan spillere på grunn av LAG befinne seg på flere steder samtidig. Det vil si at hvis du står på veien og løper bak et tre, så kan en annen spiller se deg på veien når du egentlig skulle vært bak treet. Det er med andre ord forsinkelser som oppstår. Hvis du da skyter på personen på veien vil han dø når han egentlig står i beskyttelse bak treet. FPS spill bruker servern til å utregne hvor kulene går, på planetside så er det din egen pc som gjør dette. Det er etter min mening flere bugs i spillet nå enn det var i betaen. Men for all del. Det er enormt potensiale i spillet. Og hadde de fått fikset de viktigste feilene som nevnt kunne spillet bli bra. Snart kommer det også en Expansion pack for å høste mer penger ut av spillerne. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Dette er ett av de verste innleggene jeg har sett, PS er absolutt ikke fult av bugs Neida ikke i det hele tatt, da har du hatt flaks... Kansje det er du som har hatt uflaks? dust. Ingen bugs her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Dette er ett av de verste innleggene jeg har sett, PS er absolutt ikke fult av bugs Neida ikke i det hele tatt, da har du hatt flaks... Kansje det er du som har hatt uflaks? dust. Ingen bugs her. først og fremst, prøv å ha en litt mer seriøs tone.. nå er det nå slik at det virker som om flertallet av spillere opplever diverse bugs i spillet (det skal godt gjøres å få et så gigantisk spill bug fritt). uansett om det er store eller små bugs som oppleves, de er der og de blir nok ikke borte med en eneste gang.. hvorfor i all verden tror du det er så mange oppdateringer ? fordi de slipper dem for moro skyld slik at du skal få noe å laste ned ? eller fordi de fikser noen småproblemer ? altså, når flertallet sannsynligvis opplever bugs (trenger ikke være store) så vil jeg påstå at mindretallet som opplever et bug-fritt spill er heldige. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Det er STOR forskjell på om folk opplever bugs eller ikke. Noen har så store problemer at de ikke klarer å starte spillet en gang. (Og da mener jeg folk som har en bra pc) Noen kjører feilfritt i 50fps med geforce 2 og null lagg. Mange mener at det er typen minne som avgjør. Hint: Prøv å ta ut den ene rambrikken. Virket for meg. Jeg tror spillet for problemer hvis du har mer enn en (1) rambrikke i pc-en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå