RolloThomasi Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Her om dagen presterte jeg å skrive en hel melding i den der "tast inn ord"-skjermen for ordboka, sånn at det blei laga en hel del dritt som ord (jeg regner med det er dette jeg har gjort i hvert fall) Uansett, er det noen måte å få bort denna dritten uten å resette telefonen? (De ordene og symbolkombinasjonene og tallrekkefølgene som har lagret seg, altså) thankie Lenke til kommentar
cnil Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Tror ikke det, med mindre du resetter telefonen. Jeg fikk det i alle fall ikke til da jeg hadde min t68. Jeg lover deg heller ikke at det slettes med en resett, men det vet vell kanskje du. Lykke til. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Bare regner med at en reset vil medføre det. Får leve med den bloata ordlista til jeg får kjøpt meg en bluetooth dongle da. Kanskje den glemmer ting man ikke bruker etter hvert? Det tror jeg i hvertfall Nokia sin ordliste gjør. Hvorfor heter det egentlig t9? Lenke til kommentar
tuffenuff Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 har klart det går, i meldingvinduet trykk på mer, bla ned til mine ord og trykk velg, inne i mine ord menyen og trykk slett på de orda du ikke lengre vil ha.. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Finner ikke noe menyvalg som heter mine ord jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå