XmasB Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Cafe Mocha Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Så stilig og 'smakfullt' bilde! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Så stilig og 'smakfullt' bilde! Takk. Det er forøvrig eneste gangen jeg har fått servert en så stilig kaffe der, så det var heldig at kameraet var med. Skal jeg selv kritisere så ser jeg i ettertid at komprimeringen på jpg filen er litt kraftig. Også kunne jeg kanskje vært litt mer forsiktig på metning (saturation), det kan bli litt for oransje synes jeg. Endret 18. april 2012 av XmasB Lenke til kommentar
40D Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Klar femmer.. Dette var fint. Tenkte på sekseren også, men tror det var kaffe avhengigheten min som snakket. Ved første blikk lurte jeg litt på fargen på bordet, virket litt rølig, men jeg har ikke sett bordet. Jeg leser at du har brukt saturation, men den kan jo begrenses til inholdet i kaffekoppen om nødvendig. Smatt smatt må få på trakteren.... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Takk! Bordet er nok ganske korrekt gjengitt, muligens litt varmere. Det er en stund siden jeg redigerte dette, så jeg husker ikke nøyaktig hva jeg gjorde med det, men synes selv det er litt rødt/oransje i selve kaffekoppen. Til kaffe å være. Mocha, men dog. Lenke til kommentar
40D Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Har itno å si på kaffen, den ser herlig ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg