bendik holm Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hei. Av forskjellige grunner vil jeg formatere min Asus laptop(fra og til windows 7). Da jeg åpnet pc'en første gang sa jeg ja til å lage en "systemavbildning" som har gitt meg 4 filer i en mappe som heter "Recovery" i min bruker mappe. Der mine dokumenter/musikk/filmer osv. er. Filene heter CD1, CD2, CD3 og CD4. Slik jeg forstod det, skulle jeg brenne disse på 4 dvd'er og formatere pc'en med de. Dette har jeg ikke fått til. Håper noen kan hjelpe meg. MVH Bendik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hva har du ikke fått til? Brenning? Innstalering? Hvilken filtype er de cd1, cd2, cd3, cd4? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Brukeren har, som oppgitt ikke fått til å brenne disse. Det finnes flere guider på dette. Mange finnes blant annet på youtube. Søk på følgende: how to burn a cd "imgburn" Da vil du få mange relevante resultater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå