Gå til innhold

Grim Dawn - Kickstarter

Anbefalte innlegg

Og du glemmer at det er mulig og ha en online og en offline del. Argumentet oim duping og juksing henger ikke på greip i det hele tatt. Selfølgelig vil alle ha en juksefri hverdag online, men det vil ikke si at man ikke kan ha lan muligheter. Dette har blitt nevnt flere ganger, men du gidder likevel ikke ta deg til deg. Du syter som en småunge - like dum som din kommentar om at folk syter som unger.

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LAN muligheter? Det er jo bare å brukte battle.net som vanlig og starte en gruppe med folkene på LANet? Bare fordi det er flerer maskiner betyr det ikke at du trenger en egen oppkobling for hver eneste av dem. Det er jo bare å bruke en router. Så på det viset henger det ikke på greip at du må ha en offline modus for å bruke LAN. Og nei, jeg syter ikke selv om jeg er sterkt uenig med deg. Jeg kommer med begrunnelser hvorfor jeg mener som jeg gjør og baserer det på fakta. I tillegg prøver jeg å holde meg seriøs og ikke la det falle ut i barnslige kommentarer og navnekalling.

Om du ser på fakta er det fint liten grunn til å ha en offfline-modus i dag. De aller fleste spillene krever at du aktiverer spillet på nettet, men det er det svært få som bryr seg om. Men får å gjøre det må man jo ha internett, og da ser jeg ikke problemet med å ha et spill kun online, spesielt når online tilfører så mye som det gjør i Diablo 3. Uten online hadde vi mistet multiplayer (annet enn å fysisk koble maskinene sammen, noe de færreste gjør i dag), og vi ville mistet ting som auksjonshusene, chat-baren, muligheten til å gå inn i co-op når vi ville, kjøp og sagt av ting til venner og folk vi spiller i gruppe med og så videre. Hele communityet ville vært helt annerledes enn i dag, og så godt som borte. Tenk bare på spill som Street Fighter før og etter internett. Nå i dag er det et stort community over hele verden runt spillet, men før internett var det fint lite av sånt. Det var mest i de store byene der det var nok folk til det, og da bare for spesielt interesserte. Diablo er verken det første eller siste spillet med bra community, men det er kun takket være online-biten og internett at det i det hele tatt er mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...