radiohodet Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Da var kickstarteren for aRPG-et Grim Dawn, som vel skal være en slags oppfølger til Titan Quest, i gang. Virker mer interessant enn Diablo 3, men det skal jo strengt tatt ikke mye til Spennende å se hvordan et slikt spill kommer til å gjøre det på kickstarter. 4 Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Endelig, titan quest var moro. Skal følge med på denne også. Kickstarter er farlig når man først er hekta! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hadde en viss person enda hatt tid til mer Titan Quest så hadde han nok vært mer entusiatisk... For det her kommer til å bli godsaker som bare det! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Liker ikke at spillutviklere skal samle penger for å lage et spill. Enten satser de og lager et bra spill som kan tjene inn utgiftene eller så finner de annet arbeid. Har de ikke guts til å satse på spillutvikling, så har dem ingenting i markedet å gjøre. "I make no money from making this game, but I want you guys to buy this game when I finish it. But first, you need to fund it so that I can finish it and become rich. I am currently earning 0 money and therefore is in deepshit and can't release any games. Some of us work day jobs to continue to exist, and you should care about us since we make a game for you so that we can become rich". Det er som å få besøk av disse tiggerne som skal selge maleri for å sende penger til hjemlandet. Det er bare tull. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) I utgangspunktet er kickstart veldig bra, men det er vel ganske enkelt å "lure" oss. De har vel en del smutthul som når de skal utgi, og hvem og hva. Synes du vinkler det litt vel kynisk bjohansen, men kan egentlig ikke klandre deg. Håper spesielt grim dawn, wasteland 2(fikk vel 3mil og kickstarten var en stor suksess) og nekro går igjennom. Genialt og unikt på papiret og alt vi egentlig kan tenke oss. Endret 17. april 2012 av Everket Lenke til kommentar
Patton Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Liker ikke at spillutviklere skal samle penger for å lage et spill. Enten satser de og lager et bra spill som kan tjene inn utgiftene eller så finner de annet arbeid. Har de ikke guts til å satse på spillutvikling, så har dem ingenting i markedet å gjøre. "I make no money from making this game, but I want you guys to buy this game when I finish it. But first, you need to fund it so that I can finish it and become rich. I am currently earning 0 money and therefore is in deepshit and can't release any games. Some of us work day jobs to continue to exist, and you should care about us since we make a game for you so that we can become rich". Det er som å få besøk av disse tiggerne som skal selge maleri for å sende penger til hjemlandet. Det er bare tull. Tydelig at du ikke har lest Grim Dawn kickstarter. Dessuten blir man sjelden rik av å lage spill, så jeg aner ikke hva du prøver å si her. Tiggere med maleri? Hva mener du? Hvis jeg har lyst på et maleri, så kjøper jeg det. Det er da meg revnendes likegyldig hva de gjør med pengene. Så, on-topic: Gleder meg til Grim Dawn kommer ut. Har følgt med spillet siden de begynte med det for 2 år siden. Digget Titan Quest, så dette kan bli bra. Endret 17. april 2012 av Patton 1 Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Liker ikke at spillutviklere skal samle penger for å lage et spill. Enten satser de og lager et bra spill som kan tjene inn utgiftene eller så finner de annet arbeid. Har de ikke guts til å satse på spillutvikling, så har dem ingenting i markedet å gjøre. "I make no money from making this game, but I want you guys to buy this game when I finish it. But first, you need to fund it so that I can finish it and become rich. I am currently earning 0 money and therefore is in deepshit and can't release any games. Some of us work day jobs to continue to exist, and you should care about us since we make a game for you so that we can become rich". Det er som å få besøk av disse tiggerne som skal selge maleri for å sende penger til hjemlandet. Det er bare tull. Anbefaler deg å lese litt mer om prosjektet før du uttaler deg. Dette ble skivebom. Her har de satset sine egne penger siden 2009 og kommer til å fortsette å gjøre det om de ikke får inn penger fra kickstarter. Men for all del la være å støtte de. 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Anbefaler deg å lese litt mer om prosjektet før du uttaler deg. Dette ble skivebom. Her har de satset sine egne penger siden 2009 og kommer til å fortsette å gjøre det om de ikke får inn penger fra kickstarter. Men for all del la være å støtte de. Min kommentar ble litt krass og jeg skal innrømme at jeg skumleste gjennom prosjektet, men det ble plutselig populært å be om penger før man faktisk lanserer spill for en stund tilbake og flere ønsket å hoppe på toget for å rive med seg noen slanter. Jeg støtter spillutviklere ved å kjøpe spill, ikke finansiere spill. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Anbefaler deg å lese litt mer om prosjektet før du uttaler deg. Dette ble skivebom. Her har de satset sine egne penger siden 2009 og kommer til å fortsette å gjøre det om de ikke får inn penger fra kickstarter. Men for all del la være å støtte de. Min kommentar ble litt krass og jeg skal innrømme at jeg skumleste gjennom prosjektet, men det ble plutselig populært å be om penger før man faktisk lanserer spill for en stund tilbake og flere ønsket å hoppe på toget for å rive med seg noen slanter. Jeg støtter spillutviklere ved å kjøpe spill, ikke finansiere spill. Jeg støtter utviklere som lager spill jeg vil ha. Jeg er blitt kresen for tiden, så det er ikke mange spill jeg faktisk har lyst til å spille. Et godt ARPG er det mangelvare av for tiden. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Mulig jeg har misforstått noe her, men er det sånn at vi ikke betaler noe som helst før de har fått summen de vil ha? Og når de har fått det har vi vel noen rettigheter? Vi gir ikke bort penger og håper på det beste? Btw trenger man et ARPG kan man jo sjekke drakensang online, for eksempel. Det er gratis og spilles i browseren, så man laster ikke ned noe særlig. Endret 17. april 2012 av vikingkylling 1 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Om de ikke oppnår beløpet som de har satt på Kickstarter så betaler du ingenting. 1 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Mulig jeg har misforstått noe her, men er det sånn at vi ikke betaler noe som helst før de har fått summen de vil ha? Og når de har fått det har vi vel noen rettigheter? Vi gir ikke bort penger og håper på det beste? Btw trenger man et ARPG kan man jo sjekke drakensang online, for eksempel. Det er gratis og spilles i browseren, så man laster ikke ned noe særlig. Ingen rettigheter what so ever, men om man ser så er det de som har et spill som de holder på med og kan vise frem eller veteraner som Brian Fargo, de som lager The banner saga er alle gamle bioware ansatte osv. Det er folk du kan stole på ikke bare en stor scam, dessuten er deet ingen som tvinger deg til å sende inn penger, man gjør det for å støtte oppom utviklingen. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg stoler på folkene bra Grim Dawn, men tenkte mer generelt om hele Kickstarter. Men så lenge vi ikke betaler før de har nådd beløpet burde være ganske trygt. Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ja det er viktig å være klar over at man ikke har noen rettigheter når man donerer gjennom kickstarter. Så man må sjekke nøye om man er i tvil. I dette tilfellet er det nok ganske trygt. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 TotalBiscuit tar en titt på tre tittler som fortjener penger i forbindelse med kickstart. Vanskelig å være uenig, de 3 spillene ser vanvittig bra ut. 1 Lenke til kommentar
Patton Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Grim Dawn har akkurat nådd 50% (140k), og det etter bare 4 dager 1 Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Godt å se! Men jeg hadde nesten trodd at det skulle være mer populært. Får håpe det tar seg opp litt etterhvert så de kan lage spillet litt større. Vurderer sterkt å finne fram Titan Quest igjen Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har meldt meg på, men er skeptisk til om dei når 280 000 USD sjølv om det bare er 40 000 USD igjen :s Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg ville ikke satsa på å få de pengene igjen! Tenker (håper) de ender opp rett over 300000$. De hadde jo en god dag i går (14947$). Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Tror de ender opp godt over 300.000, tipper på 450.000. De fleste prosjektene drar inn en stor del av totalsummen de siste 2 dagene. De når målet om 5-6 dager. Startet forresten opp Titan Quest igjen, fant tilbake til godfølelsen fra første gang jeg spilte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå