HamiltonII Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Skal snart flytte og i den anledning skal jeg endelig kvitte meg med ADSL fra telenor. Først sjekket jeg nextgentel men der fikk jeg svar at sentralen ikke var bygget ut. Så jeg sjekket da bluecom,tiscali,telenor og tele2 alle disse kunne levere ADSL til min nye adresse,jeg trodde at så lenge sentralen var bygget ut for ADSL så spillte det ingen rolle hvilken ISP man valgte,bygget ngt ut egne sentraler?? Er en smule forvirret nå.... Edit: hvis det viser seg at ngt er ute av bildet kan dere kan jo gjerne anbefale noen av de andre listede leverandørene hvis dere vil :-) (dvs. telenor holder jeg meg unna) Lenke til kommentar
froebe Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg har forstått det slik at NGT har eget nett, uavhengig av de andre ISP'ene du nevner. De fleste andre tilbydere leier vel linjer av Telenor, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Var redd for det ja,gledet meg virkelig til å få hastighetene deres :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå