Gå til innhold

Nytt prosjekt på tegnebordet - "Lan Tube"

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut at mitt Lian Li Servertower var noe vel stort å drasse med seg på lan. Så jeg fyrte opp photoshop, tenkte så det knaket i de to stakkars hjernecellene jeg har, og kom frem til dette designet.

design.jpg

HK som står i er kun for illustrasjon. vil bruke socket A HK

Planen er å bruke et stykke av et ventilasjonsrør, type stort. og plexi.

For å skjule visse stygge elementer inni kassa vil jeg sote en ramme på plexiglasset, enten med lakk, eller slik film fra biltema.

Foten vil bli laget i plexi, farget hvis jeg får tak i.. ellers lakker jeg bare på innsiden for å få en bra finnish på det hele.

Har også laget en provisorisk arb.tegning

blueprint.jpg

Poster allerede nå, mens prosjektet er på tegnebordet, for å fiske til meg andres meninger om prosjektet, alltid godt med noen kommentarer som øker arb.lysten :)

Jeg skal prøve så godt det er mulig å legge ut mer info etterhvert som arbeidet begynner.

(ps. jeg har kamera, det fungerer. det er ikke bortreist på ferie) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser bra ut!

Men blir det ikke litt vanskelig å komme til konaktene på HK? Ville kanskje heller ha lagt HK horisontalt inne i røret slik at kontakter kunne stikke ut bak, eller på siden. Slik den er nå vil den også bli temmelig stor så vidt jeg kan se, et stort poeng med en "LAN kasse" er jo at den skal være lett å transportere. Ellers, en god idè.

Keep on! :smile:

Audun

Lenke til kommentar
Wow, om du får laga denne skal jeg flytte 1 skoleår til England! :D Du skal nok ha god tid og vilje for å få det der så fint som du har tenkt deg ;)

Du får begynne å pakke da! :)

Neida, sier ikke at jeg er istand til å få det fint, men det er jo verdt å prøve!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...