Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min '12 Nissan Qashqai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QjT4b9

Spørsmål: Regner med det er FWD, hvorfor kjøper folk en stor bil som er beregnet til mer røff kjøring utenfor vei (til en viss grad), særlig snø, med FWD? Dette er biler som er lagd for å ha 4WD, og, in my honest opinion, burde aldri blitt solgt uten annet enn 4WD. Subaru som gjør det eneste rette med Forester.

Men på gladsida, flott bil, ser dritbra ut! Den hvitfarga er sexy!

Lenke til kommentar

Nå skal sies at firehjulstrekken kun tilkoblet på min bil når jeg er ute å kjører offroad. Aldri ellers, så behovet for å ha firehjulstrekker er nok minimal for den som hovedsaklig skal kjøre på vanlig vei.

Å det er greit å ha en bil med litt bakkeklaring innimellom.

Jeg har kun en ting å utsette på den bilen, og det er felgene dine!

Ellers vil jeg anbefale deg å melde deg inn i NCCN.no, om du ikke er det alt. Er flere inne der som har QashQai

Lenke til kommentar

Er bare FWD, ja. Prisen ble 100 dyrere om jeg skulle hatt 4WD. Har ikke så stort behov for 4WD at det var verdt den prisen.. ;-)

Som Hansien sier her, er det veldig greit å ha litt bakkeklaring. Det har jeg funnet ut etter å ha hatt en A4 med S-Line sportsunderstell.. Lukker øynene hver gang det ligger isklumper i veien :p

Angående felgene, var det vinterfelgene. Å ja, de var/er grusomme. Har lagt om til sommerdekk nå! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...