Joachim_F Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Får det en bedre mottakelse enn på konsoll? Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Joachim Froholt, I dag, 10:43, Burde du ikke heller bruke tiden på å ta igjen alle fredagsgodsakene du "skylder" oss, og bruke opp alle sparepengene dine på kickstarterprosjekter enn å skrive om dette her (hva nå det er for noe) når du endelig er tilbake? Edit: Tror heller ikke Gamer har hatt noen nyheter om Tex Murphy-kickstarteren på førstesiden, men jeg regner med du setter i gang en føljetong snart! Endret 17. april 2012 av radiohodet Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Valgte iallfall rett tid å komme tilbake! Bare 2 timer igjen av Wasteland kickstarter nå. Og etter litt youtube holder jeg meg nok unna dette spillet. Slåssinga var...meh. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 god of war/darksiders med lett kledd dame i hoved rollen.... pc spillere som liker denslags, har noe å glede seg til når det kommer ut til butikken. Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ah, "datamaskin". Minner meg om den gang man måtte installere internett fra disketter og ingen kunne nå deg per telefon mens du var koblet opp mot verdensveven. Fabelaktig! Blades Of Time så ubønnhørlig middelmådig ut til konsoll, og jeg forventer ikke at PC-versjonen vil endre noens syn på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå