HelloKjersti Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Miyamoto pusler med rørleggerspill til Wii U. Les hele saken Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 I tillegg til et nytt Mario, har de også bekreftet at de vil vise frem den endelige versjonen av Wii U, som er planlagt lansert rundt juletider i år. Når ble release bekreftet? Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 I tillegg til et nytt Mario, har de også bekreftet at de vil vise frem den endelige versjonen av Wii U, som er planlagt lansert rundt juletider i år. Når ble release bekreftet? Nintendo-sjef Iwata bekreftet dette i januar. Den konkrete datoen er ennå ikke kjent, men det ryktes om slutten av november. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 oh my god... mario 110 is here.... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 I tillegg til et nytt Mario, har de også bekreftet at de vil vise frem den endelige versjonen av Wii U, som er planlagt lansert rundt juletider i år. Når ble release bekreftet? Nintendo-sjef Iwata bekreftet dette i januar. Den konkrete datoen er ennå ikke kjent, men det ryktes om slutten av november. Takk. Har sett så mange gjetninger her på forumet som varierer vilt, så at vi har noe mer enn rykter var nytt for meg. oh my god... mario 110 is here.... Jess! Kan aldri bli for mye Mario. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg tror jeg dør! Pikmin!!! Verdens beste spill! Du søde som jeg gleder meg til Wii U. Den kan være så crappy den bare vil, men et nytt Pikminspill har jeg ventet på siden... Pikmin 2... Lenke til kommentar
xXSteelZorXx Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Yes!! Kom vel ikke som en bombe med nytt Mario spill til neste konsoll, men Nintendo er ikke Nintendo uten Mario. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 De har ødelagt Mario Party, med både 8, og 9. Forventer ikke at de gjør noe annet med de andre Mario seriene heller. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 De ødela ikke Mario med Galaxy så hvorfor så negativ? Fantastiske plattform spill begge to. 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det eneste Iwata har sagt er at Wii U vil være på markedet innen julesalget, altså at det kommer før julesalget. Hadde artikkelforfatter fulgt litt bedre med, så ville hun vist at flere europeiske kjeder nå forbereder seg på at konsollen gis ut i oktober (i Europa), altså to måneder før det som presenteres nesten som fakta her. Skjerpings! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå