Cr4ZyF34R Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Eg har då ein Acer Aspire 5750G /m I7 som eg egentlig er fornøgd med bortsett fra skjermkortet 540m. og eg lurte på om det går an å oppgradere det og evt kor eg får tak i eitt nytt? helst eit nvidia fordi skal ha tv seinare som eg skal sjå 3d filmar og sånnt på. men det eg skal game for det meste e vel: League og Legends, Heroes of Newerth, Call of Duty Mw1-3 Black Ops og Battlefield 3. Eg er særs kresen på FPS og sånnt etter eg hadde ein gaming stasjonær som kjørte allt av spill på 200++ fps. og laptopen kjører liksom MW1 med 1920x1080 oppløsning med 30-125fps. noke som irreterer meg at det skal synke sånn så eg har blitt enig med meg sjølv at eg skal ha eitt nytt skjermkort, men må først vite om kor eg får tak i det og om det faktisk år an. -Cr4ZyF34R Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Dessverre så kan du ikke oppgradere skjermkortet i en bærbar i dag. Det kommer muligens løsninger på dette en gang i framtiden. Så du må nok dessverre kjøpe deg ny laptop hvis du vil ha et bedre skjermkort. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 på noen acer laptoper kan skjermkortet byttes ut, ta kontakt med acer og spør der. f.eks jeg har en acer aspire 5720z hvor grafikkløsningen sitter på et eget kort og kan byttes ut, tror ikke jeg kan få noe bedre men ihvertfall hvis det dør på seg så kan jeg få skaffet nytt Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 det er teknisk sett murlig, men er sjeldent lønnsomt. maskinen støtter ikke kort som er nevneverdig sterkere pga. kjøleløsning og strømbehov alikevel. selg den du har og finn en ny nermere sommeren. da har nok nvidia 600 serien og amd 7900 serien kommet med toppkortene;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå