RAK-foto Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Til Teknisk avd. Jeg har litt problemer med å logge inn - nesten hver gang jeg logger inn så kommer jeg inn på et annet medlems side, selv med mitt passord. Er det noen andre som har dette samme problemet - og - er det noen råd for eventuelt å rette opp dette. PS!!! Det viser seg at jeg er innlogget på Forumet, men ikke i Billedkritikk!!! Hva er det som skjer?? RAK-foto Endret 17. april 2012 av RAK-foto Lenke til kommentar
Terje Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Er det bedre nå? Rettet nettopp opp i noe som kan ha fremkalt feilen din. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Er det bedre nå? Rettet nettopp opp i noe som kan ha fremkalt feilen din. Hei igjen Terje Ja, nå ser det bra ut, men jeg har et spørsmål til nå som jeg har deg på tråden: Kan du fortelle meg hvorfor det lille bildet av meg ikke blir byttet. Har fått så mange «gode» forslag, men ingen virker. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg