nappy Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 hei alle sammen. Jeg og noen kompiser har laget ett lite online multiplayer spill som foregår i chicago i 1930 årene der du styrer en oppadstormende mafia familie. Spillet er nå mer eller mindre færdig i sin første utgave og vi trenger spillere. Vi har skrivi ett lite sammendrag av spillet og sånt på engelsk (for aa naa saa mange spillere som mulig) og jeg legger det ved her slik at de av dere som har lyst til å teste det kan gjøre det. bare merk at spillet kanskje ikke passer for de aller minste.. kanskje ikke noe problem da alt er på engelsk uansett følg linken nerderst for å teste spillet. kennethj ------------------------------------------------------------------------------------- Hi everybody, me and a couple of friends have created an online multiplayer game. Based in chicago in the 1930's. It is now almost complete and we need players to test it. That is, we have tested the game for bugs, etc, but now we need a couple of hundred players to verify that our design and game idea is sound. You as a player are in charge of a small mob family and you need to fight your way to the top using tooth and nail.. (well, concrete and assassinations might be a better term Lead your family to the top by hiring con-men, prostitutes and gunmen and get your neighbour before he gets you. The first turn starts tomorrow at 09.00 GMT / 10.00 local time (Central European Time, used in Germany, Norway, Sweden, Iceland, Spain, Nigeria, etc), which is 03.00am US/central for those of you on the wrong side of the atlantic If you are in doubt, just go to the link below and check how many hours until the next tick It might be a good idea to register and insert your first orders at the below address before ya all go to bed tonight. Some technical specs: turn based (4 hour turns for now) you need to enable cookies in your browser your browser must be able to view frames and tables. You must have a valid email address. The visual aspects of the game was developed using mostly mozilla and netscape. IE and opera works as well, but konquerer is not working properly at the moment. As the game is written entirely on our spare time there will be no commercials PS: We added stuff from various sources, and the resulting game is by no means historical correct. Anyways. the link is: http://mobster.td.org.uit.no/mobster/ Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Okey, regget jeg.. Driver og setter meg inn i spillet nå. En ting tho, kan dere plz endre font? er allergisk mot times new roman :x Lenke til kommentar
nappy Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 hmm skifte font..hmmmmmmmmm..den maa jeg tenke litt paa, skal se litt paa noen alternativ kennethj Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Lag. Ny. Web-side. Pronto! Lenke til kommentar
nappy Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 hei Erling.. ekke sikker paa om jeg skjoente hva du sa der! kennethj Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Nå heter ikke jeg Erling, men tror han mente at siden ikke akkurat er vakker Må i så fall si meg enig Lenke til kommentar
nappy Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 ah..ok.. jeg skjoenner... vell.. hva skal jeg si... vi har med vilje holdt oss unna alt som lukter av javascript, flash, andre ting som ikke stoettes orntli i mozilla, opera og netscape. resultatet er da det dere ser, enkelt og greit .. haaper jo at innholdet er det som er viktig naar det er sakt saa er det ogsaa en annen grunn.. dette prosjekte begynte i det smaa og blei deretter stoerre og stoerre, med det resultatet at det er en del ugrei kode som ikke er helt trivielt aa rote med vi faar se hva som skjer fremover kennethj Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 ser fett ut , bortsett fra hjemmesiden ps: dårlig tastatur? hvorfor ikke skrive å og ø? Ble litt fotvirret Lenke til kommentar
nappy Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 satt på jobb med UTF-8 på linux.... :-? har du noen spm så kan du enten logge deg inn på irc.student.uit.no kanal #mobster og sjekke der eller prøve forumet vårt på spill siden. er alltid motakelig for forslag kritikk (konstruktiv sådan ) kennethj Lenke til kommentar
nonneraner Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Lead your family to the top by hiring con-men, prostitutes and gunmen and get your neighbour before he gets you. Høres nå ut som en ren klone av idlepimps dette her da! Lenke til kommentar
nappy Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 hm.. da jeg aldri har hørt om idlepimps så da kan det umulig være en klone.. men jeg skal sjekke det ut nuh.. kan jo være veldig likt (selv om jeg tviler litt på det...synes vi har hatt mange orginale ideer ) kennethj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå