OdinTheGod Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Musa Dobbeltklikker av seg selv. Jeg trykker en gang, og så oppfører den seg som om jeg dobbeltklikker. Når jeg skal åpne en artikkel i en ny fane. Åpnes en ny fane OG den klikker på artikkelen.. Sykt irriterende... Har ikke oppdaget problemer i spill.. Jeg kjører win 7 64 bit. Musa er en Roccat Kone + Noen som vet hva som kan være feil? Ps.. Mouse properties hjelper ikke... Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Ingen? Har googlet litt.. Finner noen med samme problem. Uten at jeg finner noen løsning.. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Er det en ny mus? Jeg har pleid å få samme problem med Logitech Performance MX, begynner både å dobbeltklikke når jeg gjør et klikk, og slipper iblant objekter under dra-og-slipp. Pleier å få det på garantien, er på 3. eller 4. Performance MX på like mange år. Det sies å være en svakhet i mikroswitchene som gjør at de ikke holder helt det forventede antall hundretusen clicks. Den passer meg utmerket så jeg gidder ikke bytte til noe annet. Pleier bare å stikke innom butikken og får ny etter etpar minutters papirarbeid. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Prøv å deaktiver middle-mouse-button og se om problemet fortsatt er der. Hjalp på min Logitech mus. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Hei.. Takk for svar :-) Har vært litt borte ;-) Jeg får ikke til å slå av midt knappen. Og ja.. Musa er helt ny :-) Forferdelig irriterende nå.. Lenke til kommentar
Zorgeir Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Om du har innstalert pogramvaren som følger med skal det være en "slider" der du kan endre Double click tid, har du prøvd å dra denne lenger mot slow? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå