Nice1994 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Er det noken som har peiling på ein plass der eg kan ta lån som 17 åring (går 2 året IT) lånekassa har stengt søknad til lån. trenge lån ganske kjapt begrunna bil lappen (trenge bil lappen pga lærlingsplass.) Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Såvidt jeg vet er det slik i Norge at personer under 18 ikke kan stifte gjeld. Der betyr at lån må gå gjennom dine foreldre fram til du er myndig. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg tror ikke du kan ta opp lån uten veldig god grunn, dvs. alt trenger godkjennelse av foresatte ol. Det vil nok være veldig lurt å forhøre seg med foreldre i stedet om du kan øvelseskjøre, og om du kan låne penger til å ta lappen. Så gjør du sånn at du betaler tilbake med læringslønnen over ett eller to år. Det tror i hvert fall jeg kan fungere, men du må også huske at det å bestå førerprøven ikke er en selvfølge heller, og da må du vente nye (2-4 uker?) på å ta førerprøven igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå