Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anonym poster: 2e317fdc1c6856186e0bb28842155794

Det er litt "uvanlig", tabu, eller bare en tanke ekkelt, så derfor er det opphissende.

Det er noen som liker scat og det er MYE verre.

Så svelg, det har ingen kalorier og er helt ufarlig :)

(unntatt hvis duden har HIV, da har du 0,04% kjangse for å være screwed; pun intended)

-frank

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok mange grunner. Noen sa at de mener de dominerer... vet ikke helt jeg: det er vel egentlig den som utfører oralsexen som bestemmer om det blir godt eller ikke godt for motparten, om man vil spytte det ut eller ta utstyret ut av munnen i siste øyeblikk, så personen har jo faktisk makt. Det er uforstyrrende: du bare fortsetter med munnen helt til personen kommer, og det blir ikke søl. Det er veldig intimt å... la det være inne i deg...? Har noe med aksept å gjøre også; viser lisom at du til og med liker dette ved personen. Det er litt "dirty". Sikkert mer enn dette her...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Synes det føles avvisende at damer gauler "ææææsj" og løper avgårde mens de holder på å brekke seg og spy, og så spytter det ut mens de skyller munnen desperat på badet og jamrer seg og klager og faenskap.

Derfor er svelging bedre.

Og det skal gjøres med stil. Dama skal smile og si nam nam etterpå.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Vil tro det er samme grunner som at menn ofte liker analsex. De får dominert kvinnen på et veldig intimt nivå. I tillegg, som ottoskj sier, hun tar imot med begeistring det mest intime mannen har å gi.

Blir jo litt som å lage en matrett, og be noen smake på den. Hva er best, at personen svelger med et smil om munnen, eller spytter maten ut igjen?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg liker smaken og lukten av min kone, blir skikkelig opphisset av det. Spurte henne nylig også, om hva hun syntes om å kysse meg etter å slikket og kost. Svaret var positivt :-) Utveksling av safter er godt, men jeg skjønner godt om hun ikke svelger.. Det hadde ikke jeg klart.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Blir jo litt som å lage en matrett, og be noen smake på den. Hva er best, at personen svelger med et smil om munnen, eller spytter maten ut igjen?

At personen er ærlig. Er maten vond så foretrekker jeg at folk spytter den ut og sier i fra. Enkelt og greit.

Svelging ser jeg må som særs lite opphissende og/eller hyggelig. Nei takk. Spytt ut, kjærringfaen!

Endret av Sex Raptor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er dirty og litt "no-no"`:)

Også blir det ofte set på som jenta nyter det skikkeleg. Hun suger ein "tom" og gjør det fordi ho vi ha sperm. Det i sin tur gir manne ein ego-boost, at jenta VIL suge han, fordi hun VIL ha spermen hans.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...