Gå til innhold

Hvordan ser dere etnisk norske på ideologien til AAB?


Anbefalte innlegg

Breiviks påstand: "Aftenposten skrev i 2006 at 40 prosent av britiske muslimer mener at 9/11 kan rettferdiggjøres."

OMSTRIDT: Dagbladet har ikke funnet noen slik artikkel. Aftenposten skrev ifølge arkivet A-tekst at 40 prosent av britiske muslimer mente at sharialov skulle gjelde i muslimdominerte områder i Storbritannia — men skrev i samme artikkel 20. februar 2006 at 99 prosent av de 500 spurte britiske muslimene tok avstand fra 7/7-terroren i London i 2005.

— Ni av ti muslimer sa også at de føler lojalitet overfor Storbritannia, heter det i artikkelen.

Aftenposten skrev seinere samme år følgende, som Breivik glemte å nevne: «Samtidig som at til sammen 18 prosent av britiske muslimer ville være stolte av eller likegyldige til om et nært familiemedlem sluttet seg til al-Qaida, sier 35 prosent at de ville være stolte av at en slektning gikk inn i politiet. Halvparten av de spurte mener at de hemmelige tjenester har rett til å infiltrere muslimske organisasjoner for å samle informasjon om deres aktiviteter.»

 

...

 

Hva er det du er uenig i her eller for øvrig i de 6 artiklene dagbladet har i denne saken?

 

Her er jo en FLOTT mulighet til å vise oss til venstre for DLF hvor elendig journalistikk Dagbladet sine medarbeidere driver ved å plukke i fillebiter disse påstandene her og resten.

 

For å viderebringe informasjon til de med mindre baggasje.

http://www.icmresear...uslims_poll.pdf

http://www.telegraph...-law-in-UK.html (artikkelen DB.no ikke fant i sin "faktasjekk")

 

Ellers kan vi jo snakke med muslimen Anne Sofie Roald om jihad.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange norske mennesker har disse innvandrerne drept, voldtatt og gjort livet til et sant helvete? Partiene som lar dette pågår har direkte skyld i dette og må stå ansvarlig for det.

 

Hvorfor det? Det er nordmenn som stemmer disse partiene inn, det er velgerne som gir dem makten. Politikken deres står allerede i partiprogrammene og de ideologiske erklæringene, som alle kan lese, så det er ikke som om folk stemmer AP uten å skjønne at det betyr mer av den samme innvandringspolitikken. Når politikere er stemt inn på et bestemt program så kan man ikke forvente at det skal gå imot det, tvert imot er det en selvfølge at det gjennomføres i så stor grad som mulig. Man kan ikke klandre politikere for å sette programmet de er stemt inn på ut i livet.

 

Sier du.. I praksis har man egentlig ikke noe valg. Om du stemmer FRP eller AP får du omtrent det samme uansett. Alle som har mindre enn 4% av stemmene blir sensurert.

Dessuten handler jo politikk ikke lenger om politikk, se bare på valgkampen. Nesten mer relevant å lese se og hør under valgkampen enn å følge "seriøse" medier.

 

Jeg er ikke enig i mer enn 50% av det noen av partiene har i programmet sitt. Hvorfor skal jeg stemme på partier jeg ikke er enige med? Jeg har ingen andre valg. Jeg vil heller stemme over politikk enn partier.

Lenke til kommentar

Det er det norske folk som er ansvarlige, ikke partiene som blir stemt på.

Alle og enhver kan opprette nye partier, men det er FOLKET SOM AVGJØR om de nye partiene får makt.

 

Tullball. Om man vil starte et parti tar det mange tiår å få det i maktposisjon. Da er "beslutningen" allerede tatt.

 

Ja spesielt. Det er i praksis ikke mulig å starte nye partier. Hvor mange nye partier har blomstret i Norge de siste 20 årene?

 

Jeg vet ikke om noen.

 

I Tyskland og Sverige har mirakelet skjedd. Piratpartiene.

Men det er egentlig fordi folk ikke vil stemme på noen partier tror jeg, at de er håpløst lei av det såkalte demokratiet og valget.

Lenke til kommentar

Hva er det du er uenig i her eller for øvrig i de 6 artiklene dagbladet har i denne saken?

Jeg er sterkt uenig i at ordet "urfolk" kun skal ha den politisk konstruerte betydningen som Dagbladet slår fast og at ordets originale betydning skal kalles for løgn. Et annet eksempel på overtramp var der terroristen sa feil årstall for dødsstraff i frankrike. Han bommet på 17 år for noe som skjedde for mange tiår siden. Det er ikke løgn slik dagbladet skriver, det er en ubetydelig faktafeil.

 

Jeg har forøvrig ingen støtte til LDF eller terroristen. Vil bare si at jeg er uenig i enkelte saker som Dagbladet skal "arrestere" terroristen på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg har et spørsmål til dere som er etnisk Norske, hvordan ser dere på ideologien til AAB? Vi som ikke er hvite i huden står jo selvfølgelig imot, fordi den er rettet mot oss. Men hva med dere?

Personlig mener jeg at selvom jeg tilhører religionen islam, synes jeg at det er spessielt mye innvandring i oslo... For mye er ikke bra, for lite er heller ikke bra. Spessielt når hele klassen er en utlendinger, er det ræva.

Ja, ekstrem islamisme er idiotisk. Hva mener dere?

 

I et tema som omhandler mennesker på vondt sett, så vil alltid diskusjonen gå over på en kamp av annen kaliber enn ren moral, fornuft og etikk. Nettopp fordi det handler om noe negativt om en annen gruppe, den gruppen som det gjelder kan ikke engasjere seg på fornuftig nivå slik som de vanligvis kunne gjort i en hvilken som helst annen politisk sak.

 

Da vil det komme ting slik som "Man skal ikke hate hverandre". "Dette er ondskap", "dette er helt utenfor det rasjonelle". All diskusjon forsvinner i tåken, og slike diskusjoner fungerer aldri nettopp pga dette.

 

Det er verdt å merke seg at det er ingen av de ekstreme som er IMOT muslimer, men de er imot at muslimer oppholder seg i hopetall på en spesiell grafisk posisjon i verden. Og at de vil endre lokaliseringen og konsentrasjonen av mennesker pga konfliktnivå, interessekonflikt.

Lenke til kommentar

Etter krigen ble Israel opprettet, og jøder flyttet til ex-Palestina, hvor det hovedsakelig bodde palestinere (pluss diverse koloni-briter).

 

 

Integreringen av våre nye landsmenn er ikke særlig bedre enn "integreringen" av israelere og palestinere, så jeg utelukker ikke de dystre fremtidige "borgerkrig"-scenariene Breivik famler om.

Lenke til kommentar

 

Ja spesielt. Det er i praksis ikke mulig å starte nye partier. Hvor mange nye partier har blomstret i Norge de siste 20 årene?

 

Jeg vet ikke om noen.

 

Man har da Fremskrittpartiet.

 

1981: 4,5 % stemmer

1985: 3,7 % stemmer

1989: 13,0 % stemmer

1993: 6,3 % stemmer

1997: 15,3 % stemmer

2001: 14,3 % stemmer

2005: 14,6 % stemmer

2009: 22,1 % stemmer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Jeg har påen måte samme syn på innvandring. JEG AVSTÅR FRA DET HAN HAR GJORT OG HANDLINGENE HANS, DE ER GRUFULLE. Synes det er for masse muslimsk innvandring til Norge. Vi må skjerpe oss. Blir irritert når jeg ser muslimer går rundt i gaten og snylter på skatten !

 

Denne synes jeg var kostbar. Så du kan altså "se" på tilfeldige mennesker du treffer på gaten om de snylter på skatten eller ikke? Er denne gaven medfødt eller har du tilegnet deg den over tid? Stiller du i samme liga som de skrullingene TV Norge hadde gående for en tid tilbake?

Lenke til kommentar

Jeg har påen måte samme syn på innvandring. JEG AVSTÅR FRA DET HAN HAR GJORT OG HANDLINGENE HANS, DE ER GRUFULLE. Synes det er for masse muslimsk innvandring til Norge. Vi må skjerpe oss. Blir irritert når jeg ser muslimer går rundt i gaten og snylter på skatten !

 

Denne synes jeg var kostbar. Så du kan altså "se" på tilfeldige mennesker du treffer på gaten om de snylter på skatten eller ikke? Er denne gaven medfødt eller har du tilegnet deg den over tid? Stiller du i samme liga som de skrullingene TV Norge hadde gående for en tid tilbake?

 

Nei jeg har ikke den gaven, men jeg vet at muslimene i nabolaget ikke jobber.

Lenke til kommentar

Ja spesielt. Det er i praksis ikke mulig å starte nye partier. Hvor mange nye partier har blomstret i Norge de siste 20 årene?

 

Jeg vet ikke om noen.

 

Man har da Fremskrittpartiet.

 

1981: 4,5 % stemmer

.....

 

Som het Anders Langes Parti før den tid. Da er vi enten passert 40 år eller kommer snart dit..

Lenke til kommentar

Han har ikke et poeng. Han forklarer at den europeiske kulturen blir ødelagt av en islamsk krig, og at vi må hindre innvandrere til å skape et "Eurabia". Det har ingenting til felles med ditt resonnement, kun noen "symptomer" ligner, nemlig redusert innvandring.

Han har et poeng rundt at mediene elsker å hate FrP. Jeg kom over en artikkel nå nettopp, faktisk. På Utøya i 2010, altså et år før 2011, så var rapperen Lars Vaular, med sangen "Kem skjøt Siv Jensen?", hovedattraksjon. I 2010 var det antageligvis topp stemning på Utøya, armene og lighterne vaiet i vinden mens Lars Vaular sang om et væpnet attentat på Siv Jensen.

 

Lars Vaular er fremdeles en medieyndling.

Endret av NothingForever
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han har et poeng rundt at mediene elsker å hate FrP. Jeg kom over en artikkel nå nettopp, faktisk. På Utøya i 2010, altså et år før 2011, så var rapperen Lars Vaular, med sangen "Kem skjøt Siv Jensen?", hovedattraksjon. I 2010 var det antageligvis topp stemning på Utøya, armene og lighterne vaiet i vinden mens Lars Vaular sang om et væpnet attentat på Siv Jensen.

 

Lars Vaular er fremdeles en medieyndling.

Poenget mitt er at den enigheten som ble snakket om er en falsk, overfladisk enighet. Folk som sier "Jeg synes B har et poeng, men jeg avstår fullt fra hans handlinger asså" irriterer meg. Om man sier man er enig når B sier "vi har alt for mange innvandrere", så er ikke det en ekte enighet, med mindre man også mener at muslimer fører darwinistisk krig mot det norske folk - noe som er så viktig at alle som tillater dette å skje er landssvikere og burde drepes.

 

Eller for å si det på en annen måte - å si at noen har "et poeng" blir litt for billig når man vet resonnementet bak er mindre konstruktivt og logisk enn det minner om en ku som ved et mirakel klarer å komme seg umerket gjennom sikkerhetsrommet som har en million bevegelsessensitive lasere.

 

Men folk som sier slike ting burde ikke slutte å si det fordi det irriterer meg, de burde slutte å si det fordi de graver alle sine meningsfellers grav ved å sammenligne seg med B.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg snakket om medienes forskjellsbehandling.

 

Kem skjøt Siv Jensen? Vet du ka han heter?

Fra syv og en halv meter No e snuten ute og leter

de spør meg… vet du ka han heter?

(…)

ikkje en hater, kanskje en bergenser?

kanskje en jente som måtte bli i skapet?

for som politiker hadde Siv for mye å tape?

men eg bryr meg ikkje om kem det va

for Siv va så tjukk i hodet at kulen bare prellet av..

 

Om en artist hadde laget en lignende sang om en AP-politiker (FØR i fjor, vel og merke) og sunget den på en FpU-leir, hadde det blitt avisoverskrifter da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har for tiden en "utlending" som kjæreste. Fra øst-europa. Hun satt alene i et rom på universitetet, jeg sa et høflig "hei" til hun første gang vi møttes, og vi kom godt overens. Vi pratet litt, utvekslet telefonnumre, møttes igjen og igjen, ting skjedde.

 

Om jeg hadde gått inn i det rommet, men istedenfor at hun satt der, så satt det en midtøsten-jente i burka der, så hadde jeg sagt det høflige "hei"-et. Men burkaen og tanken på hvor tolerante slektningene hennes er ovenfor svinekjøttspisende ateister som meg hadde redusert sjansene for at jeg sa noe mer enn kun det høftlige "hei"-et. Det jeg ser etter kan ikke sees på en som går med burka.

 

Religionen islam fører rett og slett til at å blande muslimer og ikke-muslimer blir som å blande olje og vann. Hvorvidt dette er "darwinistisk krig mot det norske folk" vet jeg ikke..

Endret av NothingForever
Lenke til kommentar

Om du snakker om ideologien til breivik som ideologi om å fjerne muslimer fra europa, altså, rasisme. Så har jeg ingen tilnærminger til slike holdninger selv. Men klart, jeg har jo streifet tankene om at, hvor jeg har sittet for meg selv noen ganger og bare tilfeldig sturet over hva meningen med å blande raser sammen og fø mennesker med blandede hudfarger og etnisitet. Jeg har luret over dette, men aldri noe som jeg føler er en viktig sak av noen art, det er bare slike tanker jeg har gjort meg i ny og ne. Man tenker jo over så mye rart. Men selv har jeg ingen problemer med å ha en utenlands kjæreste, men selv om jeg ikke har noen problemer med å ha en utenlands kjæreste, så har jeg likevel streifet over tankene med å blande raser, fordi det er en tanke som er verdt å tenke på, ikke for å konkludere, men fordi det er en fremmed tanke og alle har sikkert streifet gjennom den en eller annen gang.

Lenke til kommentar

Jeg syns vi burde strupe innvandringen, og jeg syns at sosialisme er noe herk. Men det betyr ikke at jeg skal gå berserk med bilbombe og skytevåpen. ABB var/er en ekstremist med ekstreme tanker om hvordan ting bør gjøres. Jeg tror mange deler synspunktene hans, men samtidig er imot de handlingene han gjorde. Vi bør heller samle oss om frihet, demokrati, åpenhet og samarbeid. Dette har dessverre gått i motsatt retning, der sosialistiske medier, som f.eks. Aftenposten, har begynt å sensurere og vinkle sine synspunkter mer i retning sosialisme eller sosial demokratisk. Man kan nå heller ikke kommentere i Aftenposten uten å bli sensurert og forhåndsmoderert, noe som jeg syns Aftenposten, og andre medier som har gjort det samme, har ventet på lenge. De trengte bare en unnskyldning for å påføre sensur, og den unnskyldningen fant de i 22/7. Samme gjelder DLD. Vedder på at mer overvåking kommer til å skje med 22/7 som et enkelt pådrag. Kvalmt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Overvåkning vil skje. Behov for mer kontroll og mindre overvåking er gjensidig utelukkende, dvs, det kan per definisjon ikke gå sammen. Spørsmålet er hvor fort samfunnet vil utvikle seg fra å være X kontrollerende til X^x kontrollerende.

 

Det er ingen som helst tvil om at mer kontroll skjer, men samfunnet og politikere er blinde på dette fordi det skjer så sakte, pga det skjer så sakte så glemmer nye generasjoner med unge mennesker hvor lite det var av det før i gamle dager. Vi vil venne oss til det, og om 100 år når staten vet hvilken farge det er på trusa di, så vil folk se på det som en normal affære.

 

Når du aldri har smakt annet enn sure fisker, så er de sure fiskene det beste du vet om, og så tror du at du lever i himmelriket av den grunn. Det samme ser vi i Nord Korea, de som holdes som slaver, tror de lever i et luksuriøst og overmenneskelig samfunn hvor alt ikke kan bli bedre enn det er, men det er fordi de ikke har adgang til medier til å se hvordan omverdenen ser ut.

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Johan Golden er en artig fyr, og han er visstnok tolerant i språkveien (omtaler seg selv som "Norges eneste neger"). Så jeg bruker han i det politisk ukorrekte eksempelet mitt her.

 

Men hva er det ultimate målet med innvandring og "raseblanding", som du nevner, LonelyMan? Er drømmefremtiden at om 1000 år, så ser alle menneskene på jorden ut som Johan Golden?

 

Jeg er ikke rasist, jeg er raseist. Raser, ulikheter, forskjeller og variasjon er bra. Antiraseistene vil utrydde mangfoldet. Rett og slett blande sammen alle fargene på malerpaletten til én farge. Trist, homogent, og kjedelig.

Endret av NothingForever
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...