Gå til innhold

Hvordan ser dere etnisk norske på ideologien til AAB?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et spørsmål til dere som er etnisk Norske, hvordan ser dere på ideologien til AAB? Vi som ikke er hvite i huden står jo selvfølgelig imot, fordi den er rettet mot oss. Men hva med dere?

Personlig mener jeg at selvom jeg tilhører religionen islam, synes jeg at det er spessielt mye innvandring i oslo... For mye er ikke bra, for lite er heller ikke bra. Spessielt når hele klassen er en utlendinger, er det ræva.

Ja, ekstrem islamisme er idiotisk. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne personen har en mer forkvaklet tankegang enn Mikke Mus. Går ikke an mene noe om slikt.

 

Det mest betenkelige er at mannen allerede etter første rettsdag har vunnet saken; han får den oppmerksomheten han var ute etter, og som alle var innstilt på at han ikke måtte få. Det var den som drev han til disse handlingene ...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

ABB trekker konklusjoner som ikke er basert på noen fakta. Jada, i Norge har vi fått litt flere kulturer, men hva så? Det er ingen grunn til å myrde hjelpeløse ungdommer på feigt vis. Han forsøker å verne om norsk kultur, men det er ingenting i vår kultur som sier at det han gjorde er rett vei å gå. Vi nordmenn er blitt siviliserte mennesker, og vi løser ting på sivilisert vis.

 

Den personen der er så forvirra, forfengelig og dobbeltmoralsk at jeg får vondt inni meg. Æsj.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt, er det greit at vi har en ghetto her og der, og uintigrerte landsmenn? For dere som er "unetiske og Norske" så er dere vel intigrerte, så hvor er problemet?

Men hva med om vi f.eks får en Briteghetto en plass i Oslo, hvor barna deres ikke prater ugebrokkents norsk? Det er satt på spissen, men ville det ha vært akkseptabelt?

Lenke til kommentar

Det er nok mange nordmenn som synes det er for mye innvandring. Kriminalitet begått av innvandrere/utlendinger sees på med større forakt enn når nordmenn er kriminelle. Tror ikke Nordmenn er unike sådan.

 

Neppe mange nordmenn som synes det er rett å ty til vold av den grunn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har påen måte samme syn på innvandring. JEG AVSTÅR FRA DET HAN HAR GJORT OG HANDLINGENE HANS, DE ER GRUFULLE. Synes det er for masse muslimsk innvandring til Norge. Vi må skjerpe oss. Blir irritert når jeg ser muslimer går rundt i gaten og snylter på skatten ! Polakker og de fra litauen jobber ihvertfall. Skal innvandrere oppholde seg i Norge må de ha en fast jobb og INGEN penger fra skatten som vi har betalt! Gjør en innvandrer noe ulovlig, som å stjele en liten sjokolade, så skal personen ut av Norge MED EN GANG. De blir for mange i disse dager og om ikke Norge skaffer en bedre politikk mot innvandring flytter jeg ut av Norge når jeg er ferdig utdannet.

 

Dessverre har det seg slik at vold gir best effekt. Hadde ABB skrevet en spalte i VG så hadde nesten ingen brydd seg. Vold fører til oppmerksomhet. Å drepe er helt feile veien å gå men det ser ut at det er eneste måten å oppnå oppmerksomheten til alle.

 

Jeg respekterer alle muslimer og det er viktig at alle kan tro på det de vil men når religionen oppfordrer til Jihad då kan de ikke være i Norge.

 

Det kan hende jeg har formulert meg dårlig så ikke grill meg for mitt politiske syn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Han har egentlig noen poenger, dessverre.

 

Innvandringen er for høy, og løser verken Norge sine problemer, eller problemene i landet innvandrerne "flykter" fra. Det er en tap-tap-situasjon for alle - utenom enkeltpersonene som tildeles norsk pass.

 

La oss si at en homofil afrikaner søker asyl i Norge, og argumentet hans er: "jeg blir brent levende om jeg vender tilbake til Afrika". Bedres forholdene for homofile i Afrika av at vedkommende får opphold i Norge? Nei. Vedkommende har antageligvis sviktet sine likesinnende, og istedenfor å ta opp kampen mot undertrykkelse i hjemlandet, velger han en "quick fix". Norsk pass og gratis alt! Homofili kommer aldri til å tolereres i Afrika så lenge ingen strømmer ut i gatene og sier: "nei, nå er det nok!". Og av regjeringssoldatene som er sendt ut for å "slå ned" opprøret er 20 % homofile, og disse blir med i demonstrasjonen, og ingen skades (fordi de 80 % andre aksepterer homofili og ikke vil skade soldatvennene sine).

 

Nå kommer jeg til å trakke i salaten her, og sikkert fornærme deg fullstendig. Prøv å "misforstå meg riktig", og ta dette med en klype salt:

 

Det jeg prøver å antyde er at det kunne ha vært DEG som klarte å avsluttene tradisjonene for tvangsekteskap, for syrebading av skolejenter, for steining av homofile, osv. DU kunne ha vært den som gjorde "hjemlandet ditt" (til foreldrene dine) til et tolerant, banebrytende og fremtidsrettet samfunn. DU kunne ha vippet en hjernevasket (ABB-lignende) tyrann av tronen. DU kunne ha gjort "hjemlandet ditt" til et bedre land enn det Norge er.

 

Men du sitter altså i Norge, og det er duket for 100 nye år med syrebading av skolejenter der du "kommer fra". Her til lands sluttet vi med heksebrenning for 317 år siden (det var vel før syre ble lett tilgjengelig).

 

Også er det jo de som mener at jenter bør kunne gå på skole - men skal omskjæres, tvangsgiftes og gå rundt bortgjemt under et tøystykke - og at alle uten dette nevnte tøystykket "trygler om" og "inviterer til" voldtekt. De som bare vil ha litt mer frihet enn de hadde i hjemlandet, så lite frihet at løsningen er å redusere friheten vi har kjempet for. De tilfører mer krutt i kruttønnen som er i ferd med å fylles opp i Norge.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Han har egentlig noen poenger, dessverre.

 

Innvandringen er for høy, og løser verken Norge sine problemer, eller problemene i landet innvandrerne "flykter" fra. Det er en tap-tap-situasjon for alle - utenom enkeltpersonene som tildeles norsk pass.

 

La oss si at en homofil afrikaner søker asyl i Norge, og argumentet hans er: "jeg blir brent levende om jeg vender tilbake til Afrika". Bedres forholdene for homofile i Afrika av at vedkommende får opphold i Norge? Nei. Vedkommende har antageligvis sviktet sine likesinnende, og istedenfor å ta opp kampen mot undertrykkelse i hjemlandet, velger han en "quick fix". Norsk pass og gratis alt! Homofili kommer aldri til å tolereres i Afrika så lenge ingen strømmer ut i gatene og sier: "nei, nå er det nok!". Og av regjeringssoldatene som er sendt ut for å "slå ned" opprøret er 20 % homofile, og disse blir med i demonstrasjonen, og ingen skades (fordi de 80 % andre aksepterer homofili og ikke vil skade soldatvennene sine).

 

Nå kommer jeg til å trakke i salaten her, og sikkert fornærme deg fullstendig. Prøv å "misforstå meg riktig", og ta dette med en klype salt:

 

Det jeg prøver å antyde er at det kunne ha vært DEG som klarte å avsluttene tradisjonene for tvangsekteskap, for syrebading av skolejenter, for steining av homofile, osv. DU kunne ha vært den som gjorde "hjemlandet ditt" (til foreldrene dine) til et tolerant, banebrytende og fremtidsrettet samfunn. DU kunne ha vippet en hjernevasket (ABB-lignende) tyrann av tronen. DU kunne ha gjort "hjemlandet ditt" til et bedre land enn det Norge er.

 

Men du sitter altså i Norge, og det er duket for 100 nye år med syrebading av skolejenter der du "kommer fra". Her til lands sluttet vi med heksebrenning for 317 år siden (det var vel før syre ble lett tilgjengelig).

 

Også er det jo de som mener at jenter bør kunne gå på skole - men skal omskjæres, tvangsgiftes og gå rundt bortgjemt under et tøystykke - og at alle uten dette nevnte tøystykket "trygler om" og "inviterer til" voldtekt. De som bare vil ha litt mer frihet enn de hadde i hjemlandet, så lite frihet at løsningen er å redusere friheten vi har kjempet for. De tilfører mer krutt i kruttønnen som er i ferd med å fylles opp i Norge.

Han har ikke et poeng. Han forklarer at den europeiske kulturen blir ødelagt av en islamsk krig, og at vi må hindre innvandrere til å skape et "Eurabia". Det har ingenting til felles med ditt resonnement, kun noen "symptomer" ligner, nemlig redusert innvandring.

Endret av Kakofoni
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har for øyeblikket ikke noe problem med den, unskyld ytrykket "vanlige" islamske innvandringen. Med dette mener jeg ikke-ekstreme muslimer.

 

Men jeg mener mengden av ekstreme islamisme i Norge begynner å bli skremmende høy. Ikke nødvendigvat de blir mange flere enn det de var for 5 år siden, men de blir mere organiserte. Jeg en raport på radio om at mengden ekstremislamistisk er tredoblet det siste årdene. Det synes jeg er skremmende, når vi snakker om islamistisk invandring.

Lenke til kommentar

Breivik er ikke bare nasjonalist men også kristen fundamentalist. Selv etniske nordmenn ville fått problemer med å overleve i det samfunnet han skisserer, hvis de var ateister eller moderate kristne, så det er ingen grunn til at flertallet av etniske nordmenn skulle være noe mindre imot Breivik enn innvandrerne.

 

Breiviks kristne fundamentalisme går så langt at han møter islamistene i en slags felles ekstremisme; de er begge enige om innførelsen av en strengt religiøs samfunnsmoral, der det ikke skal være lov med homofili, abort, rusmidler, sex utenfor ekteskapet osv., og han vil kraftig redusere kvinners frihet og rolle i samfunnet. Jeg ser egentlig ingen forskjell på ideologien deres annet enn at den ene kaller seg kristen og den andre muslim.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Breivik er ikke bare nasjonalist men også kristen fundamentalist. Selv etniske nordmenn ville fått problemer med å overleve i det samfunnet han skisserer, hvis de var ateister eller moderate kristne, så det er ingen grunn til at flertallet av etniske nordmenn skulle være noe mindre imot Breivik enn innvandrerne.

 

Breiviks kristne fundamentalisme går så langt at han møter islamistene i en slags felles ekstremisme; de er begge enige om innførelsen av en strengt religiøs samfunnsmoral, der det ikke skal være lov med homofili, abort, rusmidler, sex utenfor ekteskapet osv., og han vil kraftig redusere kvinners frihet og rolle i samfunnet. Jeg ser egentlig ingen forskjell på ideologien deres annet enn at den ene kaller seg kristen og den andre muslim.

jeg har ikke satt meg så godt inn i manifeste hans som jeg kanskje burde for å diskutere hans idiologier, men han mener at europa skal følge ortodokse kristene lover?

Lenke til kommentar

Helt klart for mye innvandring når vi ikke klarer og gjøre det ordentlig. Og det er også for mye liberalisme for andre kulturer. Norge er Norge, ikke lag noe grobunn for Islam og andre religioner. Avvikle Kirken hadde også vært en god start, sette et godt eksempel.

Endret av Hyd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
jeg har ikke satt meg så godt inn i manifeste hans som jeg kanskje burde for å diskutere hans idiologier, men han mener at europa skal følge ortodokse kristene lover?

 

Ja. Mennesker som ikke gjør det skal enten utvises eller leve i spesielt designerte områder.

 

Det er i grunn ikke så rart; hans store idoler er tempelridderne og andre religiøse krigerordener fra middelalderen.

Lenke til kommentar
jeg har ikke satt meg så godt inn i manifeste hans som jeg kanskje burde for å diskutere hans idiologier, men han mener at europa skal følge ortodokse kristene lover?

 

Ja. Mennesker som ikke gjør det skal enten utvises eller leve i spesielt designerte områder.

 

Det er i grunn ikke så rart; hans store idoler er tempelridderne og andre religiøse krigerordener fra middelalderen.

virker logisk, har bare satt på det med tempelridderene troen hans som noen som skulle utslette muslimer, og ikke som kristene korsfarere mot ateister.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
virker logisk, har bare satt på det med tempelridderene troen hans som noen som skulle utslette muslimer, og ikke som kristene korsfarere mot ateister.

Når man først setter igang med å utslette så går det fort flere enn man aner. Kan godt tenke meg at en såpass ekstrem ideologi ikke gir seg når muslimer, marxistsosialister, og multikulturalister er borte. Da blir det fort kristne minoritet som ryker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...