Logging out Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 a view from an alien world Bildet er fjernet. Beskrivelse: Noen fugler som trekker sørover på paneten xfrzxqac :-p Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
40D Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg trodde de trakk vestover der? Utfyj fugler dette tro? Kult at du fikk tatt dette bildet. Ikke mange har vært der.. 1 Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Flott laget, er litt uskker på om jeg liker de horisontale rendene i bilde...holder en knapp på V2. 1 Lenke til kommentar
Logging out Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 5 poeng ska du ha! Nice :-))) Lenke til kommentar
Logging out Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Jeg trodde de trakk vestover der? Utfyj fugler dette tro?Kult at du fikk tatt dette bildet. Ikke mange har vært der.. Stemmer bra det,Utfyj fugler med bart og langt nebb, de ble etterhvert lei og fly vestover så etter en ekslusiv avtale med norwegian begynnte de og trekke nord/sør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg