NeEeO Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hey, er det noen webhtoell som tilbyr at jeg kan overføre et kjøpt domene til deres webhotell..samtidig få gratis webhotell? Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Ser ikke helt sammenhengen mellom overskriften og hva du faktisk spør om. Du vil kjøpe et domene fra A, og deretter overføre det til B - deretter skal B skal gi deg gratis webhotell ? Tvilsomt. Men du kan lett kjøpe et eget domene og peke den til din egen server. F.eks hos one.com kan du betale en årspris for domene (rundt 200kr) + 10 kr i mnd for 5 gig webhotell. Hvorfor gjøre det så vanskelig når det ikke koster noe som helst? Endret 17. april 2012 av laserlars Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hey, er det noen webhtoell som tilbyr at jeg kan overføre et kjøpt domene til deres webhotell..samtidig få gratis webhotell? Alle som tilbyr webhotell har nok muligheten til at du kan peke ditt domene til dem. Men jeg tviler på at noen tilbyr gratis webhotell Årspris på domene hos Skei.org er 95,- i året + 49,- mnd hvor du får ubegrenset med diskplass, båndbredde, etc etc + Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Joda...Mange webhost tilbyr gratis webhotell...000webhost, byethost, host1...Mange flere. Endret 17. april 2012 av ZPAS Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Joda...Mange webhost tilbyr gratis webhotell...000webhost, byethost, host1...Mange flere. Host1.no tilbyr ikke gratis webhotell? Hvis du kjenner til så mange, hvorfor spør du oss da? Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det er garantert noe muffins der... les det i liten skrift får sikkert en stor reklamebanner eller.no trykt på nettstedet ditt... Lenke til kommentar
agm Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det er garantert ulemper med gratishostene. Ofte trege servere. Greit nok at du har ubegrenset båndbredde, men det hjelper lite når du må vente leeenge på kontakt med databasen. Ofte dårlige rutiner for backup. De store norske er veldig gode her i forhold til billige utenlandske tjenester. Jeg føler jeg har vært lenge i gamet, men fra tid til annen er det ting og tang jeg trenger hjelp til, innstillinger jeg ikke har tilgang til å endre på osv. Da er det greit med en kundeservice som svarer før det har gått 2 uker. Igjen - her er de store norske ofte upåklagelige. Mange av disse gratisserverne brukes ofte til spam, skitten reklame, tvilsom internettaktivitet mm. Er du da heldig, havner du på en server som er svartelistet. Men for all del. Kanskje gresset er grønnere for din del... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå