RandiA Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Lenge siden jeg har postet noe i BK. Men det kan kanskje være lurt for å få noen påminnelser. Bildet ble tatt for få dager siden, uten stativ og fluen holdt seg ikke i ro, så det var ikke det beste utgangspunktet: Exif: 1/320– f/2.8 - ISO 100 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Det er ørsmå grenser for hvor fokusen bør sitte og jeg syns ikke du treffer her. Man ser at det borterste øyet er mer i fokus enn det nærmeste og det gjør at man blir betenkt. Vingen fint med med denne fokusen og komposisjonen syns jeg er fin. Fint bilde med feilfokus er konklusjonene mine. Endret 17. april 2012 av pybalto Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Takker for innspill; det er strevsomt å få fokuset der man ønsker ja...så det ble nok dessverre for tilfeldig. På et urørlig element har man nok mer kontroll på det. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Mener det samme som pybalto, men syntes alikevel bildet var flott og fasinerende Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Takker for innspill; det er strevsomt å få fokuset der man ønsker ja...så det ble nok dessverre for tilfeldig. På et urørlig element har man nok mer kontroll på det. Nå er vel ikke en flue urørlig om den da ikke er død. Om jeg forstår deg riktig så syns du at dette bildet ikke fortjener en slik tilbakemelding som jeg ga fordi du ikke hadde kontroll på motivet, det er jo forsåvidt greit nok det, men jeg syns ikke fokus setter seg bedre av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå