neXon Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Har en nettbutikk som nettopp er startet. Den ligger hos Mystore sitt netthandelsystem og jeg trenger litt hjelp til å lage en ny bakgrunn og logo. Skulle også hatt hjelp til å laget noen bannere for annonsering. 5-10 stk i forskjellige format. Trenger dermed: - Logo - Lage bagrunnsbilde - 5-10 stk bannere Noen kreative sjeler der ute? Har ikke så alt for stort budsjett i startfasen, men skal selvfølgelig få betalt. Er det av interesse? Send meg en PM med referanse fra tidligere arbeid Lenke til kommentar
224tfdf3etfsd Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Har en nettbutikk som nettopp er startet. Den ligger hos Mystore sitt netthandelsystem og jeg trenger litt hjelp til å lage en ny bakgrunn og logo. Skulle også hatt hjelp til å laget noen bannere for annonsering. 5-10 stk i forskjellige format. Trenger dermed: - Logo - Lage bagrunnsbilde - 5-10 stk bannere Noen kreative sjeler der ute? Har ikke så alt for stort budsjett i startfasen, men skal selvfølgelig få betalt. Er det av interesse? Send meg en PM med referanse fra tidligere arbeid Jeg kan muligens hjelpe deg om du bare sier litt om åssen du hadde tenkt deg at bannerene skulle se ut, og åssen format så kan jeg sikkert hjelpe deg Endret 17. april 2012 av ROBIN(REDHAWK) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå