Gå til innhold

[Løst] Nye øre plugger/ øreklokker, 400- 500


Anbefalte innlegg

Hei, skal ha meg nye øre plugger/ øreklokker. Har sett litt på Agron EP4002, DENON AH-P372, ARGON EP4003 og DENON AH-C360. Lurer på om det er noen som har noen gode/ dårlige erfaringer med disse. (Eller har noe annet og anbefale)

 

Edit: har også sett litt på JAYS A-JAYS THREE

Endret av segselv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv Jays three. 500 kr på komplett tror jeg.

Veldig fornøyd med disse, fin og klar lyd. Veldig god bass i tilleg, men den overdøver ikke.

Eneste negative med disse er ledningen, den er flat. Veldig fint i forhold til at den ikke krøller seg til en diger knute, men ganske irriterende spesielt når man jogger med de og de blir nappet ut av ørene.

Dette er ikke et veldig stor problem hvis man ikke beveger seg mye med de da.

Det er også noen som klager på at de har dårlig passform i ørene, men dette har jeg ikke hatt noe problem med. Jeg er alt i alt veldig fornøyd med de :)

Lenke til kommentar

Vet faktisk ikke om det går an å kjøpe de øreproppene fra Samsung. Jeg fikk de med telefonen.

Klarere lyd og mer bass, bedre kvalitet alt i alt.

 

Edit:

Tror det er disse som følger med Galaxy s2:

http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-ehs44assbe-stereo-56727p.html

 

Så som du ser er det ganske stor prisforskjell. Og til den prisen er disse samsung øreproppene veldig billige i forhold til lydkvalitet. Men hvis du er ut etter bedre lydkvalitet og bass, vil jeg anbefale Jays Three øreproppene ;)

Endret av thezzi
Lenke til kommentar

Fant aJays three til 370 på dustin home, har faktisk et par galaxy 2 propper liggende og sleng et eller annet sted, eneste problemet med dem er lednings lengden som er på 60 cm (måtte ha overgang fra mobilen til 3,5mm jack, med denne ble ledningen ca 1,5m)

Endret av segselv
Lenke til kommentar

Fant aJays three til 370 på dustin home, har faktisk et par galaxy 2 propper liggende og sleng et eller annet sted, eneste problemet med dem er lednings lengden som er på 60 cm (måtte ha overgang fra mobilen til 3,5mm jack, med denne ble ledningen ca 1,5m)

Til 370kr er det et veldig godt kjøp. Vet ikke om noen bedre ørepropper i den prisklassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...