Osecia Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hei! Jeg har en Line 6 Podstudio UX1 som jeg bruker til recording. Outputlyden funker fint, sålenge jeg unngår å bruke Jack, men jeg får ikke lyd gjennom inputen. Har prøvd å finne en løsning på det, men står helt fast. Er det støtte for poden i Ubuntu, og isåfall, hvordan får jeg det til? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Såvidt jeg kan se (hihi) har noen fått det til, så jeg antar det skal kunne gå. Vi kan starte med å sjekke alsa: Åpne en terminal og skriv: alsamixer Sjekk at kanalen ikke er mutet, ev. satt veldig lavt. Gi output fra: arecord -l Det kan være noen pulseaudio-guruer må trå til, jeg er ikke så voldsomt stødig på det. Endret 16. april 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Det blei lyd! Wohaa! ... men det høres ut som et distorta klokkespill. Noen forslag der? Endret 16. april 2012 av Osecia Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ikke umiddelbart, men du har jo de vanlige tingene - tune styrken på signalet, inn ut etc og sjekk om det er noe der som er oversensitivt ev. plukker opp noe det ikke skal. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Fant ikke noe. Virker bare som om hele lydsignalet vrenger seg idet det går gjennom poden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå