Softnor Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hei, noen der som har noen enkle tips til når jeg skal ta prøva. Skal ha den i morgen, og jeg har lest hele boka og tatt prøva mange ganger på www.teoritentamen.no og bestått opp til flere ganger. Så ett enkelt spm. finnes det noen enkle tips under prøva? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Ta deg god tid Les spørsmålene NØYE, og gjerne flere ganger Vurder spørsmålet til hvert svar - Virker det logisk? Har du bestått flere ganger på Teoritentamen vil jeg tro du klarer deg, men selv så tok jeg ikke prøva før jeg hadde tatt en test hos Teoritentamen.no 5 ganger, og en test hos Prove.no fem ganger. Når jeg hadde null feil alle gangene, tok jeg prøva. 0 feil Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 den er enkel, bare ikke bli lurt, les nøye og tenk før du svarer. men når det er sagt så tok jeg prøven på under 10min og sto med 0 feil. Lenke til kommentar
Softnor Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 den er enkel, bare ikke bli lurt, les nøye og tenk før du svarer. men når det er sagt så tok jeg prøven på under 10min og sto med 0 feil. Hadde du øvd mye da? Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 den er enkel, bare ikke bli lurt, les nøye og tenk før du svarer. men når det er sagt så tok jeg prøven på under 10min og sto med 0 feil. Hadde du øvd mye da? jeg skumm leste boka, men jeg tror jeg var heldig med spørsmålene også da. lykke til Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Tok teoriprøven idag, og bestod. Var ikke vanskelig. Leste igjennom teoriboken 1 gang, og tok mange tester på Teoritentamen.no, så jeg bestod med 3 feil. T Les godt igjennom spørsmålene, og tenk logisk, så skal det nok gå bra Endret 17. april 2012 av Taik0n3 1 Lenke til kommentar
Softnor Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Klarte mopedprøva i dag, hadde 2 feil. Tusen takk for råd alle sammen, og tusen takk til www.teoritentamen.no Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Grattis Nå er det bare å kjøre ivei ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå