Fuel Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hva forskjell på Audigy 2 og audigy 2 gold bortset fra pris Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 ok, ingen? da bestiller eg Audigy 2, betaler ikke 200kr eksta på noe eg ikke vet hva er. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 audigy 2 gold?? hvor i all verden finner du det? aldri jeg hørt om... finner ikke noe om det på creative.com heller... Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 audigy 2 gold?? hvor i all verden finner du det? aldri jeg hørt om... finner ikke noe om det på creative.com heller... eg søkte der eg også uten og finne noe. Eg fant kortet hos multicom http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...relagerantall=8 Lenke til kommentar
trumic Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Tror det det er platinium utgaven det er snakk om her. Har aldri hørt om noe som heter audigy gold, men hvem vet? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Tror det det er platinium utgaven det er snakk om her. Har aldri hørt om noe som heter audigy gold, men hvem vet? Det er ikke platium vi snakker om her....Eg sendte en mail til multicom og fikk dette svaret: Vi selger Creative Audigy 2 i tre varianter: Bulk, Gold Retail og Platinum Ex Retail. Bulk og Gold Retail-pakkene inneholder nøyaktig samme lydkort, men mens bulk-versjonen kun inneholder drivere til kortet, inneholder Gold Retail-versjonen også endel programvare; både lydprogrammer og spill. Platinum EX Retail-versjonen kommer med en ekstern tilkoblingsboks (breakout-box), og har derfor størst utvalg av lydtilkoblinger. Lyd-chipen på kortet er forøvrig den samme som på de andre versjonene. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Det de kaller for gold er samme kortet bare med litt ekstra stæsj. Andre butikker kaller det bare for retail Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Kan nevne at de spillen som følger med er Hitman 2 og Soldier of Fortune 2. Ellers av programvare så følger det med litt stæsh som kan brukes til å spille av musikkfiler, cd'er, DVD-Audio-plater og som knarippe cd'er enkelt og problemfritt. I mine øyne absolutt verdt de 200 kr ekstra. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 litt seint nå, bestillte bulk. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Hmm, vi var ikke di eneste som ikke hadde hørt om Audigy2 gold. For da eg spurte creativ fikk eg dette svaret: "Dear Customer > >Actually, we have never heard of an Audigy2 gold in Europe. >Where exactly have you seen this product? > >Best Regards >XXXXXXX (har tadt vekk navnet) >On-Line Sales / Creative Labs " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå