Gå til innhold

Kjøpe forsterker

Anbefalte innlegg

Vet det er laget en egen tråd om akkurat dette, men jeg kan virkelig ikke noe om denne slags ting, så jeg tar ingen sjanser.

Har kommet frem til at jeg skal kjøpe Fence Audio Boost-2010:

http://www.fnky.no/p...=108&path=43,45

trenger nå en forsterker til disse. Den skal være så billig som mulig, men ikke for dårlig. Link gjerne til en brukt forsterker på finn. Si også i fra om du mener høyttalerne er veldig dårlig og hvilke jeg heller bør kjøpe (i samme prisklasse).

Takk på forhånd.

Endret av totzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bump før det er gått 24 timer siden forrige innlegg.

Selv ville jeg gått for Yamaha A-S500, Harman/Kardon HK 980 eller NAD C356BEE. Du får se etter disse på bruktmarkedet og se om du finner noen gode kjøp.

Hvis du skal ha det så billig som overhodet mulig vil kanskje denne fra Pioneer være grei nok. Litt usikker på om den vil være kraftig nok.
Lenke til kommentar

Det er en surround receiver. Egner seg dårlig til stereo.

Hør hva han skal ha for denne kanskje? HK 970 vil duge, og tenker du kan få den for omkring 1500,- HK 980 er selvsagt litt bedre, så se om du har råd til den først.

Ble mye redigering her nå, men pixmania har noe sånn stressfritt-kjøp opplegg. Tror du kan sende tilbake Pioneer om du ikke blir fornøyd.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan han kan selge det så billig hvertfall,. De første du lenket til ville jeg ligget unna, så ut som noe gammal dritt for å være ærlig. Hvis du vurderer andre høyttalere enn de du plukket ut først burde det være lett å finne noe ordentlig. Hvor er det du bor hen? Hvis Oslo-området, så er dette en fin pakke

Lenke til kommentar

Bor en stubb unna oslo, men regner med at jeg kanskje ender opp med en tur dit for å kjøpe forsterker/høyttalere. Bor her så hvis du finner noe i nærheten hadde det vært til stor hjelp.

Er også åpen for å kjøpe brukte høyttalere, men de du linket til var fryktelig dyre med suben, og jeg vil helst ha noe med skikkelig trøkk i ;)

Er disse fine?

Virker som det blir nok bass, og priser er helt grei.

Endret av thezzi
Lenke til kommentar

Hmm, bor i kjelleren i et meget dårlig bygd hus. Dermed rister hele andre-etasjen og jeg ender opp med å spille relativt lav musikk når resten av familien er hjemme. Når jeg er alene derimot står det på opp i mot full lyd. For meg var det bra nok lydkvalitet i mitt forrige anlegg, Logitech z-906, og jeg vil gjerne ha noe som tilsvarer det.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34195723

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34420762

Disse?

Endret av thezzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...