Klompisify Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hei! Idag har jeg startet en engelsk blog. Jeg er veldig usikker på skrivingen min, TRENGER HELP! Kan dere vær så snill å hjelpe meg å forbedre meg? Jeg er 13 år. generalgamepost.blogspot.com <-- Det er der jeg skriver, Plis hjelp meg, prøver å bli god! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Ikke gale for å være 13, men finner en del feil. Hvis du har tilgang på feks Word kan du skrive der først og ha på ordretting. Ikke mye vits at folk skal lese igjennom hver post å rette de for deg. Folk forstår nok hva du skriver uansett, og det er akseptabelt med skrivefeil når man er 13. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Hmm, takk for svar, desverre har jeg ikke word:( Edit: Tror du jeg kan starte å tjene penger på bloggen der en gang? Endret 16. april 2012 av gfxchat Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jeg er ikke så veldig inni bloggverdenen, men det er vel mest jenter som skriver om sminke og mote som tjener penger. Tviler egentlig på at en "gamingblogg" vi få så mye oppmerksomhet. Men man vet aldri. Det finnes flere gratis alternativer til Word forresten. Bl.a OpenOffice og LibreOffice. Begge retter deg når du skriver feil. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Jeg synes jo at det jeg legger ut er bra, kanskje jeg må bare prøve å bygge det opp litt, skaffe flere og flere loyale lesere. Skal kanskje skjekke ut det derre gratis word sakene senere når jeg får den nye pc'en min. Lenke til kommentar
Thomas_st Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Du trenger ikke Word. Hvis du bruker Firefox og en utvidelse som heter "Norsk bokmål ordliste" så kan det gjøre samme nytten. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Ikke at jeg har sammenlignet ordboksutvidelser mot msWord, men tror nok at Word er bedre. Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Selv om jeg ikke vet hvordan en gjennomsnittlig 13-åring ligger an i engelsk, må jeg si jeg ble overrasket over hvor godt du skriver. Jeg er ikke den beste i engelsk, så jeg føler ikke jeg kan komme med noen spesiell kritikk på skrivefeil osv., men en ting jeg la merke til er at du av og til skriver en bokstavelig oversettelse. F.eks: "All haven't so much money" og "(...) how long you come up on the highscore list" Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Som vedkommende over nevner, er det noen bokstavelige oversettelser. For meg som er norsk skjønner jeg hva du prøver å skrive. Du gjør deg nok forstått, men det kan bli litt tungvindt for de som har engelsk som morsmål. Ellers kan du se litt på you're/your, is/are, a/an. Men til å være 13 år er det ikke dårlig. Jeg har sett mye dårligere engelsk hos godt voksne personer Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 takk alle sammen, jeg føler at jeg ligger ganske bra an i engelsk i forhold til alderen. Jeg skriver mye engelsk! Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 En ting til, hva synes dere om "Utseene" ?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ganske kjedelig, men fungerer. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Synes du den er kjedelig? På hvilken måte? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 På hvilken måte? Få farger, kjedelig layout osv. Litt inspirasjon: http://webdesignerwall.com/ http://tutcandy.com/ Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 På hvilken måte? Få farger, kjedelig layout osv. Litt inspirasjon: http://webdesignerwall.com/ http://tutcandy.com/ Er det noen mulighet for å få sånne design inpå gratis blogspot blogg? Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Er det????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå